ازدواج با این افراد مناسب نیست

0 544

در صورتی که اشخاص نتوانند انتخاب مناسبی برای ازدواج خود داشته باشند، امکان دارد با ازدواج با یک فرد نادرست، سلامت روان خود و خانواده‌اش را به خطر بیندازند و مشکلات جدی را در زنده‌گی خود تجربه کنند.

هر فرد بالغ و پخته زمانیکه به ازدواج فکر می‌کند، ترجیح می‌دهد که بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد. در اینجا ما شما را با  افرادی که دارای خصوصیاتی هستند که نمی‌توانند فرد مناسبی برای زنده‌گی شما باشند، آشنا می‌سازیم.

فرد تنبل

مردی که اهل کار، کسب و درآمد نباشد، مطلقاً قابل اطمینان نیست. در صورتی که به چنين شخصی آری گفتید، باید تمام بار زنده‌گی را شخصاً به دوش بکشید و توقع تغيير در وی را نداشته باشید. مردی که شغل و حرفۀ ثابتی ندارد و نمی‌تواند سر یک شغل به مدت زيادی دوام آورد، یا اصولاً تن به کار نمی‌دهد، یک فرد تنبل به حساب می‌آید.

فردی که به بلوغ کامل نرسیده است

شخصی که بلوغ کافی و پختگی روانی مناسبی ندارد، قدرت داشتن یک رابطۀ غنی را نخواهد داشت، زیرا روحیۀ مسئولیت در او رشد نیافته و قابل اعتماد نیست.

 فرد بی بند و بار

زن و مرد بی بند و بار مناسب ازدواج نیست. فرد بی بند و بار به زنده‌گی زناشویی رغبتی ندارد و به آسانی می‌تواند به شما خیانت کند.

کسانی که اختلالات جنسی دارند

کسانی که دچار اختلالات هم جنس‌گرایی، خود ارضایی، کودک آزاری و غیره هستند، نباید برای ازدواج انتخاب شوند. امکان دارد این اختلالات در رابطۀ زناشویی شما اثر سوء بگذارد یا ادامۀ این رابطه دامن‌گیر زنده‌گی مشترک شود.

افرادی که به تازه‌گی شکست عاطفی خورده اند

افرادی که تازه از یک روابط عاطفی بیرون آمده اند و یک شکست عاطفی عمیقی را تجربه نموده اند و دورۀ بازسازی و بهبودی را به طور کامل سپری نکرده اند، هنوز آماده‌گی برقراری یک رابطۀ عاطفی ديگر را ندارند و امکان دارد چنانچه وارد رابطۀ جدید شوند، به دلیل ترس از تنهایی و فرار از درد و رنج رابطۀ قبلی شان باشد.

اشخاص بدبین

زمانی که شما در آغاز روابط متوجه می‌شوید که طرف مقابل شما را کنترول می‌کند، یعنی به گونۀ رفتار می‌کند که گویا صلاح شما را بهتر از خود تان می‌داند و یا شما را مجبور به انجام کاری می‌کند که شما دوست ندارید، بهتر است نسبت به این علایم حساس باشید و حتماً از یک متخصص مشوره بگیرید.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply