راز ظاهر زنانه و جذاب

0 580

همه می‌دانند که رابطۀ جنسی حیاتی‌ترین جزء همه ازدواج‌ها است. اما تکرارو یک نواخت بودن آن دل‌زده‌گی به همراه دارد. اگر این مورد را در رابطۀ جنسی با همسر تان هم مشاهده می‌کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.
تحقیق و مطالعه درمورد ویژه‌گی‌ها و خصوصیات زن ایده‌آل با زنانگی شروع می‌شود. زنانگی کیفیت لطیف و ظریف است که در ظاهر، رفتار، اعمال و طبیعت زنان دیده می‌شود. زنان زنانه، لطیف، وابسته، مطیع و قابل اعتماد هستند.
زنی که زنانگی واقعی داشته باشد ذاتاً به سوی همه جوانب زنانگی کشیده می‌شود. از اینکه یک زن باشد احساس غرور می‌کند، به اینکه خصوصیاتی متفاوت با مردان دارد، به خود می‌بالد، از مادر بودن احساس لذت می‌کند، از کار خود در خانه احساس رضایت می‌کند و علاقۀ به شرکت در دنیای مردانه ندارد.
ظاهر زنانه داشته باشید
زنان زنانه هیچوقت به خود بی‌توجه نمی‌شوند و همیشه و در همه حال ظاهر آراسته و مرتب دارند. هیچوقت افراطی برخورد نمی‌کنند، اما این یکی از اولویت‌های آنهاست که بدانند ظاهر شان بر اطرافیان آنان تاثیر می‌گذارد.
وقتی به ظاهر تان فکر می‌کنید، باید از طریق راه‌های زیر بر تفاوت‌های تان با مردان تاکید داشته باشید:
جنس لباس 
سعی کنید لباس‌های تان را از جنس کتان، پشم لطیف، لینن، ابریشم، ساتن، و بافت‌های ظریف انتخاب کنید. ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی جنس‌هایی کاملاً زنانه هستند. اصلاً تصور نکنید که از مُد افتاده اند. این جنس‌ها اگر با سبک و روش‌های امروزی دوخته شوند، بسیار شیک خواهند بود.
رنگ لباس
رنگ‌های زنانه لطیف، کمرنگ، روشن و قوی هستند. حتی رنگ سیاه هم اگر با پارچۀ مناسب استفاده شود، کاملاً زنانه خواهد بود.
زیورآلات
می‌توانید زیبایی خود را با استفادۀ درست از زیورآلات که هماهنگ با لباس تان باشد، بیشتر کنید. می‌توانید تاثیر مردانه لباس‌ها را با استفاده هوشمندانه از تزئینات از بین ببرید.
آرایش
اگر می‌خواهید آرایش کنید، باید این کار را با مهارت انجام دهید. آرایش باید برای تاکید بر ویژه‌گی‌های ذاتی شما باشد. اگر نمی‌دانید چطور و به صورت درست آرایش کنید یا از چه رنگ‌هایی استفاده کنید، بهتر است از یک دوست در این خصوص همکاری بخواهید.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply