زوج‌های خوشبخت این کارها را انجام می‌دهند

0 475

خوشبختی در زنده‌گی فقط این نیست که سالی یک مرتبه با هم به مسافرت بروید و حال و هوای تان را تبدیل کنید. در عوض لذت واقعی در زنده‌گی بستگی به کارهای کوچکی دارد که هر روز انجام می‌دهید. مانند در آغوش کشیدن همسر وقتی که عصرها از کار بر می‌گردد، دم کردن چای یا قهوه، کمک به همسر در کارهای روزمره و غیره.

کارهای که زوج‌های خوشبخت در زنده‌گی مشترک با هم انجام می‌دهند:

۱ – برای هم از هر کاری دست می‌کشند

اگر همسرتان به شما نیاز دارد، در هر کار دیگری که مصروف هستید، رها کنید و به او توجه کنید. هیچ چیز مهم‌تر از نیاز همسر به شما نیست.

در حقیقت، زوج‌های بسیار خوشبخت یک قدم فراتر می‌روند. آنها هر روز وقت مشخصی را به هم اختصاص داده و از هر کار دیگری برای این لحظات زیبا دست می‌کشند.

۲ – همدیگر را می‌بوسند

همه زوج‌های خوشبخت هر روز صبح همسر شان را می‌بوسند و سپس به کارهای خود رسیده‌گی می‌نمایند، اما زوج‌های بسیار خوشبخت لحظۀ بیشتر توقف می‌کنند تا واقعاً بوسۀ همسر خود را احساس کنند.

۳ – به همدیگر گوش می‌دهند

زوج‌های خوشبخت هر روز با دقت به حرف‌های هم گوش می‌دهند. آن‌ها به همدیگر فرصت صحبت کردن را می‌دهند. در یک رابطه گوش دادن اغلب مهم‌تر از معاشرت کردن است.

آن‌ها از همدیگر پرس و پال می‌کنند تا از احساس همسر شان مطلع شوند.

۴ – از همدیگر تشکری می‌کنند

این بسیار مهم است که به جا از یکدیگر تشکر کنید. قدردانی می‌تواند برای یک کار بزرگ یا کوچک باشد، اگر همسر برای تان کاری حتی کوچک نیز کرد، از او تشکری نمائید.

۵ – همدیگر را در آغوش بگیرید

در آغوش گرفتن احساس زیادی را به هر دو طرف منتقل می‌کند، زوج‌های خوشبخت اهمیت آن را درک می‌کنند .

اگر همسرتان لحظات دشواری را پشت سر گذاشته، مانند یک روز سخت کاری یا  ناراحت است، به آغوش گرفتن او می‌تواند حالش را تغییر دهد.

۶ – آن‌ها بیان می‌کنند که همدیگر را دوست دارند

شما می‌دانید که همسر تان دوست تان دارد. همسر تان می‌داند که شما نیز دوستش دارید. با این حال، این مهم است که واقعاً هر روز به زبان بیاورید که او را از دل و جان دوست دارید.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply