راز احساس جذابیت در زنان چه است؟

0 687

در این مطلب راهکار‌هایی را به شما توصیه می‌کنیم که احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کرده و هم از رابطۀ که با همسرتان دارید، بیشتر لذت ببرید.
۱ – با تعریف کردن از شوهر خود، روحیۀ او را تقویت کنید. این باعث می‌شود مرد شخصیت عالی داشته باشد و شما را جذاب بداند.
۲ – زنانی هستند به حرف شوهر خود خوب گوش می‌دهند و رابطۀ بهتری با همسر خود دارند. به حرف شوهر خود گوش دهید، این با شنیدن فرق دارد. زمانی که شوهر با شما حرف می‌زند، اگر به چشمان او نگاه کنید و با حرکت سر حرف او را تائید کنید، این کار گوش دادن است. مردها خیلی دوست دارند که زنان در موقع حرف زدن به آنها متوجه باشند.
۳ – در جوامعی که خانم‌ها در منزل بیشتر پیراهن و لباس‌های دامن دار می‌پوشند، بیشتر برای مردها جذابیت دارند.
۴ – پوشیدن پیراهن رنگ روشن، حرکات مقبول زنانه، راه رفتن با احساس؛ زن را جذاب نشان می‌دهد.
۵ – این در ذات مردان است که موهای بلند را دوست دارند، اما بسیاری از زنان موی خود را کوتاه می‌کنند و شاکی از این هستند که چرا همسر شان به آنها متوجه نیستند.
ممکن است برخی از زنان با موهای کوتاه نیز جذاب شوند، اما اغلب مردها موهای بلند را ترجیح می‌دهند. مردها مودل موی دم اسبی را زیاد دوست دارند.
۶ – یک لحظه تمام تصورات خود را در مورد خودنمایی کنار بگذارید. نتایج مطالعه انجام شده نشان داده که لب‌ها، جذاب‌ترین ویژه‌گی فزیکی زنان می‌باشد. زمانی که در مورد این موضوع فکر می‌کنید که چقدر زن‌ها مانند آنجلینا جولی یا اسکارلت جوهانسون جذاب هستند، متوجه اهمیت این ویژه‌گی در زن‌ها می‌شوید.
۷ – اعتماد به نفس هم بسیار مهم است. جذابیت فقط در مورد جذابیت ظاهری نیست، در نتیجه فکر نکنید که جذابیت فقط در مورد جذابیتی است که به طور ژنتیکی دارید. چیزهای زیادی در مورد شخصیت و رفتار شما وجود دارد که می‌تواند شما را جذاب کند. به عنوان مثال اعتماد به نفس یک نمونۀ از آن است که می‌تواند به طور گسترده باعث افزایش جذابیت جنسی شما شود.
افراد دارای اعتماد به نفس بیشتر در ارسال سیگنال‌های جذاب موفق هستند. هر چه سیگنال‌های بیشتری را به خارج ارسال کنید، سیگنال‌های بیشتری را در عوض دریافت خواهید کرد. فقط این کار را بسیار سخت نکنید. حتی اگر شما جذاب‌ترین فرد در یک اتاق نیستید، اما داشتن این طرز فکر که شما از کسی که هستید خوشحال هستید، می‌تواند به شما کمک کند تا برداشت بهتری نسبت به دیگران داشته باشید.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply