چو کفر از کعبه خیزد! / احسان الله آرینزی

0 567

حدود دو سه ماه قبل اتفاق جالبی در کشور برادران انصار اتفاق افتاد که در رسانه های اجتماعی افغانستان انعکاس زیاد نیافت.

در آن روزها یگانه وکیل هندو باوران و سیکهای کشور انصار، در پارلمان مرکزی پیشنهاد نمود تا بخاطر سلامت جامعه و جلوگیری از انواع تخلفات و جرایم باید بر خرید، فروش و استعمال مشروبات الکولی تحریم وضع گردد!

جالب است، کشوریکه بنام اسلام ایجاد گردیده، کشوریکه بیشترین احزاب، تنظیم ها و تشکیلات بظاهر اسلامی در آن فعال هستند، کشوریکه شکم های برخی از ملاها و مولوی های آن از غم عالم اسلام و مسلمانان تا حدود یک متر بالا آمده و کشوریکه میخواهد به تمام عالم و یا حداقل به کشورهای همسایه اسلام سیاسی صادر نماید، بحدی از اسلام فاصله دارد که یک هندو باور در پارلمان آن فریاد بر می آورد که ای مسلمانان بیایید شراب را ممنوع بسازیم که جامعه از نظر فساد اخلاقی و فجایع بطرف انحطاط روان است و خیلی جالب این است که پارلمان این کشور بظاهر اسلامی این پیشنهاد را تایید و تصویب نکرد!!

دو روز بیش در رسانه های اجتماعی خواندم که یکی از برادران انصار در لاهور، وقتیکه به فرق راه میرفته، به خانم خود دستور داده که در محضر رفقای بدمست او برقصد و چون آن زن عفیفه، پیشنهاد شوهر خود را نه پذیرفته، بعداً مورد عتاب قرار ګرفته و سرش خشک تراشیده شده است! عریضه این خانم فعلاً در بین مقامات در گردش است!

باری در یکی از جلسات انجمن ژورنالیستان آزاد آسیای جنوبی یا سفما، در باغ هوتل مریوت اسلام آباد یکی از همان ملاهای سه صد کیلویی انصار را دیدم که با جمعی از گلرخان تشریف داشت و چیز تلخی بنام ویسکی را از غم مسلمانان لاجرعه سر میکشد!

من نیز رفتم و یکی از از همسفران خود را که سالها برای تبلیغ و اشاعه فتاوی همان مردم، قلم زده و در جنگ نامقدس یکی از تنظیم های بنیادگرای ساخت بیگانه ها، بر ضد وطن عزیز ما عرق ها ریخته بود، آوردم تا ان مولانای بیچاره را که از غم اسلام عزیز و عالم اسلام شرابی شده بود، از نزدیک مشاهده فرموده و این حقایق را به گوش آن های برساند که هنوز هم به فتاوی ملاها و مدارس کشور انصار، بر ضد مردم و وطن خود می جنگند و خون ناحق میریزند!

آن هاییکه مدتی در کشور انصار بوده و یا بدانجا رفت و آمد دارند، به خوبی میدانند که پیدا کردن شراب در هر نقطه از آن کشور به آسانی پیدا کردن آب معدنی است. البته یگانه تفاوتی که درین مورد به چشم میخورد، این است که در سایر کشور های جهان باید به مغازه های شراب فروشی رفت و شراب خرید، اما درین مهد اسلام، فروشنده جنس را تا پشت دروازه سرویس میکند!

البته قصه های در مورد هیرامندی ها و حسن بازار ها هم وجود دارد که برای جلوگیری از طوالت موضوع از ذکر آن صرف نظر میکنم.

این دو قصه را بخاطری آوردم تا مردم افغانستان به عباوقبای آدم ها و تشکیلات بظاهر اسلامی و در حقیقت استخباراتی کشور انصار مانند سالهای قبل، بازی نخورده و به جریانات پشت پرده متوجه باشند.

اگر گاهی شنیدیم که گوش ات را پشک برد، نباید اول پشت پشک دوید، بلکه اول باید به گوش خود دست ببریم که ایا سر جایش است یا کنده شده؟

مردم باید صاف و پوست کنده بفهمند که فتاوی مراجع مذهبی کشور انصار، فتاوی اسلامی نه؛ بلکه فتاوی استخباراتی است که برای نابودی و امحای سرزمیی بنام افغانستان و به برده گی کشیدن مردمان غیور این کشور صادر میگردد. تا نظامیان آن کشور به عمق ستراتیژیک خود الی هندوکش و حتی آمو نایل نیامده باشند، مدیریت منابع آبی را برهم نزده باشند، به معادن سرشار وطن دسترسی نیافته باشند و در رقابت دیرینه با هندوستان در یک موقعیت بهتری قرار نداشته باشند، از ادامه این فتاوی سر باز نمیزنند. این مردم باید سر جای شان نشانده شوند!

بسیازی از آن هاییکه متاسفانه طی چهل سال گذشته، به دستور پنجاب در افغانستان و بر ضد افغانستان جنگیده اند، چنان مغزشویی شده اند که به کنه مطالب پی نمی برند، و البته که تعدادی ازین تجارت خون و آتش ملیونر و میلیاردر نیز شده اند که مردم انها را خوب میشناسند!

البته ازین واقعیت تلخ هم به هیچصورت انکار شده نمیتواند که اعمال و افعال ناشایست بعضی از کارگذاران درجه اول و دوم دولتی طی هژده سال گذشته، فساد بیسابقه اداری و اخلاقی، چور دارایی های شخصی و عامه، غضب، اختطاف، زورگویی، بدمعاشی، قلدری، نفاق افگنی، فرهنگ پاچه برزدن و نمایش سلاح و خیانت های معلوم و مشهود عده ای از بزرگان دین و دنیا؛ بمباری های کورکورانه بر منازل، مساجد و محافل عامه و ده ها مصیبت دگر اجتماعی نیز از عوامل ادامه جنگ خونین جاری در کشور بحساب میروند که نباید از آن سرسری گذشت، اما آن چه که عیان است و حاجت به بیان ندارد، فتاوی تکراری استخبارات کشور انصار است که طوریکه دیدیم یک هندوباور در پارلمان آن برای ممنوعیت شراب صدا بلند کرد و یکمرد سر خانم عفیفه خود را بخاطر نه رقصیدن در حضور یکعده بدمست و شرابی، خشک تراشید!

شاید این مرد نیز از جمله همان های باشد که از چهل سال بدینطرف بر ضد افغانستان فتاوی صادر میکند!!

در پایان باید عرض شود که هر کسیکه در چنین شرایط حساس و تاریخی، به ریشه های وطن تیشه میزند و بخاطر اقتدار و دزدی شخصی، گروهی، تنظیمی، سمتی، زبانی، قومی و مذهبی، در بین مردم افغانستان نفاق ایجاد میکند، نیز ار نوکران ملاها و مولوی های استخباراتی کشور انصار هست که انشاالله سیه روی خواهد شد!

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply