اجازه ندهید که از کلمه مقدس جهاد استفاده افزاری شود

توفیق عظیمی

0 539

در نخست باید ذکر شود که کلمه جهاد که جن گرفته شده اطلاق آن به مومنین مبارز در برابر کفار متجاوز که بخاطر دفاع از دین خداوند ج جهت حصول رضاء و خوشنودی او باحفظ تمامی حدود و اطاعت و پیروی از اوامر الله می باشد، چنانچه خداوند ج در آیه 218 الی 218 سوره بقره می فرماید کسانی که مومن اند هجرت و جهاد کرده اند فقط امیدوار رحمت الله “ج” می باشند در برابر سهو و خطا و لغزش های شان الله آمرزنده و مهربان است.

ملت افغانستان همه مسلمان بوده و در برابر متجاوزین به مجاهدت پرداختند .گروه طالبان به مدت کوتاهی با کمک شبکه های استخباراتی بیگانگان و تروریستان ساحه تصرف خویش را در اکثر نقاط کشور گسترش داده و تمامی قوانین اسلامی و بین المللی را نقض نمودند.

اوصاف مجاهدین بطور اشاره از قرآن کریم استناد می نمائیم:

آیه 110 الی 111 سوره توبه ( مجاهدین حافظ حدود الله می باشند) درحالیکه طالبان ضد حدود الله بوده اند.

آیه 29 الی 30 سوره نساء ( شما خود را به دست خود به قتل نرسانید، اگر چنان کردید ظلم بزرگی را مرتکب شده اید جزاء این است که به زودی داخل آتش سوزان و عظیم دوزخ می شوید و دادن چنین مجازات نزد خداوند لایزال آسان است) اینان نه تنها خود را می کشند بلکه تعداد زیاد از مردم مؤمن و بی دفاع این  سرزمین را کشته اند و می کشند. این نقض حدود الله است و جنگ با الله است.

آیه 91 الی 93 سوره نساء ( هرگز مؤمن، مؤمن دیگری را عمداً به قتل نمی رساند، مگر به سهو، اگر به قصد قتل نمود پنج نوع عذاب را الله ج برای قاتل آماده کرده است)1 در آتش دوزخ مجازات می گردد. 2- بطور دائمی در دوزخ مجازات می شود. 3- مورد غضب الله ج قرار میگیرد. 4- مورد لعنت الله ج قرار می گیرد. 5- عذاب دردناک آماده شده.

که طالبان تا هنوز در برابر ملت مجاهد و شهید پرور جنگ را تحت نام جهاد به دستور شبکه های تروریستی و استخباراتی دشمنان این سرزمین آغاز نموده و تا هنوز ادامه دارد، که شامل پنج نوع عذاب دردناک پروردگار می شوند، بخاطر نقض حدود الله.

آیه 59 الی 61 سوره انفال ( دشمنان مؤمنین و مجاهدین را دشمن خود اعلام نموده است) ( اینها فریبکاران هستند و الله ج مؤمنین را در برابر خدعه و فریب دشمنان شان یاری می رساند) این همه یعنی فریبکاری شان حدودالله را نقض نموده خدعه می نمایند.

در آیه 31 الی 33 سوره مائده قتل انسان بی گناه را معادل قتل تمام انسانهای و جامعه دانسته است. طالبان تا هنوز انسان های بی گناه این سرزمین را به اشکال مختلف به قتل رسانده اند، که حدود الله را نقض نموده است. و با الله ج در جنگ اند.

آیه 33 سوره مائده ( کسانی که با خداوند “ج” و رسول الله (ص) می جنگند و در روی زمین به فساد کاری می پردازند باید اینها کشته شوند یا به دار آویخته شوند، دست ها و پا های شان برخلاف هم قطع شوند و یا از روی زمین پاک کرده شوند، بخاطریکه حدود الله را نقض کرده اند.

آیه 14 سوره بقره ( کیست ظالم تر از کسانی که مردم را از رفتن به مساجد به منظور عبادت منع می دارند) نقض حدود الله را نموده و با الله ج جنگ کرده اند.

آیه 33 سوره مائده ( اینها نسبت به جنگ با خداوند متعال و رسول الله در دنیا و آخرت ذلیل می شوند و مستوجب عذاب دردناک و بزرگ می باشند، در صورتیکه توبه نمایند قبل از اینکه با اسارت نیرو های دولت اسلامی دربیایند بدانید که الله ج آمرزنده و مهربان است، در مورد شان بدرفتاری نکنید، از الله ج بترسید، در پیشبرد مبارزه با دشمنان از وسایل بهتر و لازم استفاده نمائید و در راه خدا و جهاد خویش ادامه دهید تا که پیروز شوید).         

گروه تروریستان و مخالفین که در حقیقت متخلفین جهاد می باشند باید بدانند که کلمه جهاد یک کلمه “مقدس” و پاکی است که با درنظر داشت شرایط آن تا روز قیامت ادامه داشته و دارد.و کسانی که با سوء استفاده از نام جهاد با ارتکاب اعمال ناروا ، غیر اسلامی و غیر انسانی که در مغایرت با قانون الهی می باشد  مورد بازپرس قرار گرفته عذاب سختی منتظر آنان خواهند بود زیرا الله “ج” کسانی را دوست دارد که در راه اعلای کلمة الله صادقانه کوشش خود را به خرج دهند و به قانون خداوندی احترام نموده عمل نمایند و در روز قیامت ، خدا در میان تان قضاوت و داوری خواهد کرد.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply