حمله بر دفاتر و تجمعات انتخاباتی، حمله بر اراده ملت است

0 400

استاد عارف نظری/

نخست از همه خداوند متعال برای شهدای حوادث خونین اخیر در کشور بخصوص حملات پی در پی در شهر کابل بالاخص حمله تهاجمی بالای دفتر روند سبز در مربوطات حوزه چهارم  که رهبری آنرا اقای امرالله صالح معاون اول دسته انتخاباتی آقای اشرف غنی( دولت ساز) بر عهده دارد ، جنت فردوس، برای مجروحین شفاء عاجل و برای بازمانده گان شان صبرجمیل نصیب گرداند و خداوند متعال دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان را در قهر و عذاب خود گرفتار نمائید.

دشمنان صلح، ثبات، آرامش و ترقی مردم افغانستان که از گذشته های دور بدینسو در کشور عزیزما افغانستان به امر باداران شان مصروف کشتار مردم مظلوم و بی گناه و  ویرانی وطن ما اند، این گروه های تروریستی(طالب و داعش) حمله بر تاسیسات عامه، افراد ملکی  و تجمعات مردمی را چه توجیئه میدهید؟ بدون اینکه دشمنی تانرا با مردم مظلوم افغانستان و غلامی تانرا برای بیگانگان ثابت سازید، آیا کشتار بی رحمانه و دسته جمعی مردم مظلوم و بیگناه ما بشمول زنان و کودکان در کدام دین و ایین بجز حرفه غلامی بیگانه رواست؟ شما که دعوای خلافت و امارت اسلامی دارید درکجا قرآن و حدیث که منشه و زیر بنای اسلام است، کشتن مسلمان و بیگناهان جایز است ؟ مگر جزای عاملین قتل های بیگناهان برای ابد دوزخ نیست؟ اگر بخدا و کتاب الله و پیامبر بزرگ اسلام(ص) ایمان دارید، آیا عملکرد شما خلاف حکم خدا و  سنت رسول الله نیست؟ پس به کدام دین و آیین باور و ایمان دارید، غیراز دین و مذهب غلامی و نوکری به استخبارات بیگانه ما یقین داریم که عنقریب بجزای اعمال شوم تان در دنیا و آخرت با ذلت و خواری و شرمسار یکجا با باداران شیطان صفتان گرفتار خواهید شد، مثلیکه اسلاف تان گرفتار شد و بدست همین باداران مکار دور نزدیک شان به خواری و ذلت مردار و گرفتار شدند، اگر شما عقل و منطق می داشتید از سرنوشت پیشروان و رهبران تان پند میگرفتید و نباید اشتباه گذشته را تکرار میکردید، افسوس که آنقدر لاشعور و بی اداره هستید که مجال فکر کردن برای پیامدهای اعمال تانرا ندارید و در مسیر بی بازگشت بسوی دوزخ بی مهاب روان هستید و کشتن برادر و خواهر مسلمان هموطن و تخریب مساجد ومکاتب، سرک و پل و امثال آنرا افتخار میدانید.

در حالیکه دساتیر صریح دین مبین اسلام موجود اند که کشتن انسانها را ناجایز و حرام می دانند و جزای سخت را برای قاتلین در نظر می گیرد، حتی پیامبر بزرگوار اسلام کشتن انسان مسلمان را معادل کفر می داند و می فرماید: ترجمه(کشتن مسلمان کفر و دشنام دادنش فسق است).

روشن و واضح است که سازمان های استخباراتی و حلقات بیرونی مغز  این تروریستان گمراه و نادان را شست و شو نموده و آنان را برای پیاده ساختن اهداف و پلان های شوم استخباراتی شان علیه مردم مسلمان، متدین و مظلوم ما بنام اسلام و دفاع از ارزش های دینی میجنگانند.

ما از جامعه جهانی، سازمان ملل متحد، نهادهای مدافع حقوق بشر و نیروهای حاضر در افغانستان می خواهیم که برای حفاظت از افراد ملکی تلاش نمایند، کسانی که عمداً به جرایم جنگی مبادرت میورزند، باید مورد پیگرد قرار گیرند و حامیان آن ها نیز باید به مراجع عدلی و قضایی سپرده شوند، ضمناَ‌ علمای دینی در برابر این جنایات سکوت نکنند آن ها وظیفه دارند که حقایق را به مردم بازگو کنند تا اتباع کشور از حقیقت دین آگاه شوند و بدانند که طالب و داعش گروه های اند که برای نابودی افغانستان، کشتار ملت مظلوم ما و  بدنامی دین مقدس اسلام فعالیت می کنند.

دراخیر یکبار دیگر از خداوند متعال برای شهدا حادثه غم انگیز جنت فردوس، برای مجروحین شفاء عاجل و برای بازماندگان شان صبر جمیل و برای عاملین حادثه جهنم را نصیب گرداند.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply