!مشکلات و بدبختی درغرب

قاسم باز

0 1,121

۲۰۲۰/ ۶ / سپتمبر

امروز تاریخ 5 سپتمبر دو خواهر محترم من هر یک شینکی ریکا و خاتول جان ریکا وردګ برایم بطور جداګانه یک کلیپ یک استاد عرب که در یک محفل سخنرانی میکند ارسال نمود. من بعد از شنیدن این سخنرانی این استاد به این نتیجه رسیدم که باید این ګفتار این شخصیت بزرګوار را با دوستان خود شریک سازم.
این دانشمند بزرګوار در مورد مشکلات فعلی در جهان که مردم امروز به ان دست به ګریبان اند چنین بر میشمارد. وی میفرماید.
« چین دیوار بزرګ و بلند را بخاطر دفاع چین ساخت. ولی بانهم چین با داشتن این دیوار بزرګ سه بار مورد هجوم حملات بیګانګان قرار ګرفت و هر بار مهاجمین به اساس دادن رشوه ها از راه دروازهای ان دیوارها داخل چین شدند. پس پیش از انکه دیوارهای بلند و بزرګ بسازید در قدم اول در فکر نګهبان ان شوید. چرا که ساختن انسان مهمتر از ساختن یک بنا است.
ما از چینایها چیزی نیاموختیم، ما از انها یاد نه ګرفتیم که اول باید خانواده بسازیم. و جالب در اینجا است که خانه های است که در ان خانواده است، که خانه ندارد، همچنان قصرهای داریم که در ان خانواده های از هم پاشیده زندګی میکند ایا قصرها مقصر اند .؟ در واقع اصل داستان، مادیات و جایګاه تحصیلی و اجتماعی نیست بلکه مقوله است که میګوید.
اګر بخواهی تمدن را نابود سازی سه راه دارید.
۱ – نابودی خانواده.
۲ ـ نابودی تعلیم و دانش.
۳ – بی اعتبار کردن الګو ها.
برای نابود کردن خانواده باید نقش مادر را بی ارزش کنی. یعنی کاری کن که مادر از خانه دار بودنش خجالت بکشد.
برای نابودی اموزش و تعلیم معلم را هدف قرار بده. اهمیت او را در جامعه کم کن، او را بی ارزش کن تا جایکه دانش اموزان تحقیرش کند.
برای اینکه الګوها را بی اعتبار کنی، دانشمندان و دانشمند را هدف قرار بده. انها را تکذیب کن، بی ارزش کن، شک و شبهه را ایجاد کن، تا کسی به انها ګوش ندهد و اقتدا نکند.
لذا اګر مادر هوشیار از بین رفت و معلم وفادار از بین رفت و الګوها ساقط شد پس چی کسی باید ارزش ها را پرورش دهد.
پس چی فکر میکند که دقیقآ این سناریو برای ما اتفاق نیافتاده.؟ »
پس ای هموطن.
ان حقوق عالی که دین مبین اسلام به طبقه اناث داده هیچ ایین دیګر نداده.

امروز یک عده خانم هایکه ګلو های خود را بنام حقوق زن پاره میکند این ها نوکران سیستم فیمنستهای جهانی است.که زیر نام حقوق زن پروګرامهای از قبل ترتیب شده سازمان فمنست را پیش میبرد.

نظریه تشکیل رهبری جهان از یک مرکز واحد چنین عقیده دارد ، میګوید.

تاروزیکه مزخرفات کلتوری ( دین ) از بین برده نشود نظریه تک رهبری جهان بوجود امده نمی تواند. این نظریه کوشش دارد تا توسط فحش و فحشاه مذهب را در قدم اول از بین ببرد. این نظریه در غرب نیز مخالفین بخود دارد.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply