عید سعید قربان و روز خجسته پدر مبارک

انجنیر فضل احمد افغان

125

 کانادا:-۱۵جون ۲۰۲۴م

یک تیرو دو فاخته

عید سعید قربان و روز خجسته پدر مبارک

      هموطنان عزیز و گرانقدر امسال ۱۶ جون مصادف به عید سعید اضحی و روز خجسته پدر است لهذا اول عید سعید قربان و روز پدر را به آرزوی طول عمر،سلامتی و خوشحالیهای عالم حضور همه پدران جلاوطن و فامیلهای شان که الحمدالله زندگی مرفع دارند از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض و از خداوند آرزومندم که عبادات ، ادای حج و قربانی های شان را بدربار خود قبول و مقبول گرداند.

     همچنان ازخداوند متعال آرزومندم که از برکات عبادات همه مسلمانان جهان به پدران و فامیلهای هموطنم که بنابر جبر زمان در آغوش مادروطن در سلط طالبان ظالم خداناترس با بی خبری از روز پدر در بیچاره گی و فقر زیست میکنند و برای دریافت لقمه نان ای وخریداری یک پارچه لباس لیلامی در کلبه های حقیرانه خود دست به تگدی و فروش اطفال شیرخور و دختران نابالغ خود به اشخاص مسن و پولدار بیرحم دربی خبری از روز پدر و عید با دستان بالا به دربار خداوند متعال و امیدی فردای روشن و نجات از مظالم و محرومیتها از تمام حقوق اسلامی، بشری و انسانی شان در سلط طالبان شبها و روز ها را در گرسنگی و عالم محرومیتها سپری مینمایند میخواهم با استفاده از این فرصت با بوسیدن دستان پدران محروم و ناتوان هموطنم که هنوزهم به دربار خداوند امیدوار به فردای روشن اند با اظهار همدردی و همدلی از صمیم قلب روز پدر و عید را تبریک و تهنیت عرض دارم و از خداوند متعال آرزومندم که عبادات، ادای حج و قربانیهای توانمندان را بدربار خود قبول و مقبول گردانیده و از برکات آن به مادروطن عزیز ما خاصتآ به پدران و مادران امروزی و فردا که در شرایط دشوار زندگی دست و پنجه نرم میکنند و نه از عید خبری دارند و نه از روز پدر رحم کند.

    بلی این آرزوی مظلومان و درد دیده هموطنانم وقتی براورده شده میتواند که پدران امروزی با مادران، خواهران و دختران عزیز هموطن خود برای احقاق حقوق مشروع شان شانه داده با یک صدای واحد مشت آهنین شوند و مبارزات مسالمت آمیز یعنی عدم خشونت را در سراسر مادروطن آغاز و با کشیدن آیات قرآن عظیم الشان و احادیث مواثق حضرت محمد (ص) به رخ طالبان و جهانیان که در پیام عیدی سال گذشته من حضور هموطنانم تقدیم گردیده بود در لینک ذیل توجه هموطنان با دردم را مجددآ جلب و خواهشمند اقدامات جدی و عملی شان میباشم                                  با عرض حرمت.

افغان خادم افغان.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Comments are closed.