به جواب جناب اقای داود سلام ملکیار! / قاسم باز

0 915

     ۲۰۱۸ / ۲۵

به جواب یک مفتری بزرګ، جناب اقای داود سلام ملکیار!

اګر من قاسم باز ، افترات و اتهمات بی مورد و ناحق یک تعداد بی مسولیتها و نوکران/ کی جی بی/  ای ایس ای / وسیاه، را به شواهد عینی و دست داشته خود افشا کنم باز من خار چشم  ف  ،  ن .  ا  و یک عده وطنفروشان بانډیست ، تروریست ، ادمکش و بی مسولیت حفیظ الله امین و فقیرمحمد فقیر  قرار میګیرم.
جناب داود جان سلام ملکیار ! اګر در کودتا و تحول ۲۶ سرطان دو سه صاحب منصب پرچمی حضور داشت که داشت، پس سوال من متوجه شما داود سلام ملکیار اینست ؟. چرا پدر و کاکایت، صاحب منصبان طلایی دوران صدارت و وزارت دفاع داودخان این اول نمره ها ؟ در منازل شان بعد از پیروزی تحول ۲۶ سرطان شبها پایکوبی و اتن میکردند و انها در روزهای اول پیروزی تحول ۲۶ سرطان افتخارانه بمردم میګفتید که داودخان خسر دختر کاکا ، ما است، چرا در روزهای اول تاسیس نظام جمهوری، فامیل تان در پیش روی دروازه منزل مرحوم داودخان صف بسته بودند. ولی زمانیکه مرحوم داودخان به فامیل شما یعنی ) پسران ناسکه کاکا زادهای ناسکه جناب عبدالله خان ملکیار خسر عمر داود پسر داودخان ( موقف و منزلت نداد ، فامیل شما بر ضد وی و نظام جمهوریت جوان شروع به توطیه چینی نمود.
جناب ؟ اقای ؟ داود سلام ملکیار . نظر به اسناد و شواهد دست داشته خود خوب میدانم که پدر شما جنرال عبدالسلام ملکیار و کاکا سکه شما جنرال عبدالجبار ملکیار محرکین اصلی کودتا میوندوال بودند، این اینها بودند که میوندوال را تحریک به کودتا نمود. و یک عده دوستان حقیقی شهید داودخان را از وی دور و حتی تا به سرحد نابودی کشاندند.
اقای؟ داود سلام ملکیار. در کست دوم اعترافات متهمین کودتا ناکام میوندوال، وقتیکه جنرال سهاک به پدر تان میګوید که این شما بودید که بار اول موضوع کودتا را به رهبری میوندوال همرای من شریک ساختید. همچنان درکست اول ، مرستیال صاحب خان محمد نیز اعتراف نموده و میفرماید. اولین کس که موضوع کودتا به رهبری میوندوال را برایم پشنهاد نمود عبدالسلام ملکیار خسر بره میوندوال بود. بلی اقای داود سلام ملکیار ، از این موضوع شما خود در یکی از نوشتهای تان متعرف شدید ، شما در ان نوشته تان نویشته بودید، که بعد از پیروزی تحول ۲۶ سرطان وقتیکه مرستیال خان محمد خان از داودخان ازرده خاطر شد پدرم به دریوری من به منزل مرستیال رفتیم ، این بار اول بود که پدرم بعد از تحول ۲۶ سرطان نزد مرستیال خان محمد خان میرود ، بار دوم وقتی پدر محترم شما نزد مرستیال صاحب میرود که پدر شما همرای میوندوال و کاکا دیګری تان تصمیم ګرفته تا در اردو بخود طرفداران را پیدا کند.

شهید سردار محمد داود

اقای داود ملکیار ! بنده قاسم باز، در این چند سال اخیر چندین بار از شما چی در دریچه نظر سنجی و چی درمقالات خود ، از سال ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۶ ، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ احترامآنه خواهش نمودم که لطفآ نام ان شخص که همرای شما مصاحبه انجام داده ، ویدیو لایف و زنده انرا، نه نوشته دروغین که بقلم شما تحریر ګردیده باشد بطور زنده پخش نماید ، چرا که نوشتهای شما بقلم شما نه مورد اعتبار من است و نه مورد اعتبار دیګران، چون شما در این کار یعنی تهمت بستن ها شهرت بسزا افغانی دارید. پس به این خاطر بعد از این در ظرف یک هفته من و دیګر خوانندګان این ویب سایت منتظر شما میباشیم تا شما ان مصاحبه را بطور لایف یا زنده پخش و نشر نماید ، دا ګز دا میدان / اګر راستی فرزند اصیل ، واقعی ، وطن پرست باغیرت و باهمت هستی این کار را کن و اګر نه کردید برعکس انرا نیز فکر کن. ! بلی جناب عالی؟ من خوب میدانم که شما منتظر روز مرګ خانم ګلالی عمر داود ملکیار هستید چرا که وی یګانه عضو فامیل داودخان است که به شما قرابت ناسکه فامیلی دارد. من از ان روز میترسم که خانم ګلالی عمر داود مانند همه رفتګان ما وشما که روانه ان دیار شود و شما بعد از فوت وی یک کست ساختګی و خود ساخت را ترتیب نماید و بنام مصاحبه به محترمه ګلالی عمر داود ملکیار پخش و نشر کنید. چون شما در این کارهای بی مسولیت سرټیفکیت دارید ، میترسم از ان روز که شما به خانم محترمه تان و یا کدام خواهر و دختر کاکاهایت و یا مادر تان و یا کدام خانم دیګر در یک اطاق بنشنید ویک کست ساختګی بسازید . اقای؟ داود سلام ملکیار. در این ویب سایت تنها یګانه فردی که صدا خانم ګلالی را میشناسم منم ، چون دیګر خوانندګان این ویب سایت صدا وی و دیګر خانم ها را فرق کرده نمی تواند، پس بهتر خواهد بود هر چی زودتر در ظرف یک هفته ان مصاحبه را انلاین سازید، نشود که ان خانم محترمه ګلالی جان وجود فزیکی خود را از دست بدهد و فردا راهی دیار عدم شود ، من در این مورد از خوانندګان این ویب سایت بکمال احترام خواهشمندم تا بخاطر صحت وعدم صحت ګفتهای تان از شما تقاضا نماید تا ان کست را بطور زنده و لایف در ظرف یک هفته با اضافه ذکر نام های ده ها نفر عضو خاندان محمد داودخان را نشر و پخش نماید.
هموطنان ګرامی ، میدانم که شخص داود سلام ملکیار یک فرد مفتری بینظیر است ، قانون جزا امریکا حکم میکند مرتکبین متخلفین این عمل در قانون »، هیچ کس حق ثبت و ضبط صدا دیګران را بدون اجازه شخص مقابل ندارد جزا امریکا از طرف محکمه به جزا سنګین محکوم میګردد. در صورتیکه خانم ګلالی عروس داودخان ادعا حیثیت کند در این مورد من حاضرم از حقوق مدنی خانم ګلالی عمر داود ملکیار توسط یک ګروپ وکیلان مدافع مفت و رایګان در ایالت ویرجینیا در محکمه عدلی امریکا از حقوق مدنی وی قانونآ دفاع نمایم. من برای بار دوم در همین نوشته خود از اقای جناب داود سلام ملکیار خواهش میکنم و برای بار اخیری برایش مینویسم، اګر مرد هستی و خود را افغان میدانی ان مصاحبه را نشر کن، دا ګز دا میدان. ‎
اقای ؟ داود سلام ملکیار. باید بشما یک چیز خاطر نشان سازم ان اینکه . تمام اعضای دور و نزدیک فامیل داودخان چی در امریکا و چی در دیګر قاره ها دونیا از نام شما نفرت دارد چی رسد به انکه انها به شما تماس داشته باشد، شما چند سال پیش در همین ویب سایت یک ادعا مزخرف به استناد کتاب غوث الدین فایق نمودید، که یک نواسه دختری محمد داودخان بنام داود داود غازی این قصه را در محبس پلچرخی به اقای غوث فایق ګفته بود. من در انوقت بشما و دوست پرچمی شما سید خلیل الله هاشمیان نویشتم که ان نواسه مرحوم سردار محمد داودخان در کلفورنیا درنزدیک شما زندګی میکند ، لطفآ بروید همرای وی از نزدیک ببینید و از اصل جریان خود را اګاه سازید . شما محترم ؟ این کار را نکردید. ولی وقتیکه داود غازی به تلویزیون بهار در مورد شهادت اعضای فامیل خود مصاحبه نمود وی پوز مقبول و روی سیاه شما را به زمین ساید بعد از ان شما سناریو دروغګفتن تانرا تغیر دادید و حالا موضوع ده نفر دیګر فامیل مرحوم داودخان را مطرح کردید، خوب شد که مطرح کردید ، حالا من و تمام خوانندګان ویب سایت افغان جرمن انلاین از شما توقع داریم که لطفآ نامهای ان ده نفر اعضای فامیل داودخان را ذکر نماید تا ما بدانیم که شما راست میګوید یا دروغ ، در صورت عدم نشر مصاحبه و نام های ده نفر شاهدان عینی واقعه، این به این معنی خواهد بود که شما واقعآ یک فرد بی مسولیت، مفتری بینظیر هستید .من خوب میدانم که شما هر نوشته و هر کتاب دروغین که بر ضد و تخریب شخصیت سردار محمد داود خان نوشته شده باشد شما ان نوشتهای دروغین بخاطر محمدهاشم میوندوال شوهر خاله تان را سند میاورید.
جناب عالی اقای؟ داود سلام ملکیار : اینک مصاحبه اقای داود داود غازی در باره شهادت اعضای فامیل شان درصبح وقت ۸ ثور ۱۳۵۷ به تلویزیون بهار کلفورنیا مورخ ۱۰ جون ۲۰۱۷

    مصاحبه داود داود غازی https://youtu.be/fxvVBVK9wRU

فلم داکومنتری اول و مصاحبه هما خانم خالد داود و عروس داودخان .https://youtu.be/I8BbUCkE72g

فلم داکومنتری دوم و مصاحبه هما خانم خالد داود و عروس داودخان .https://youtu.be/nCDB89I1c3M

جناب عالی ! سلام ملکیار. باید به این ملتفت بوده باشید، وقتیکه از یک شخص کاکا ناسکه شان مطلبم عبدالله خان ملکیار معاون اسبق صدارت عظمی ، صدراعظمی محمد داودخان نفرت داشته باشد، از کسیکه باجه شان اقای مبیر سراج  نفرت داشته باشد از کیسکه برادرزاده شوهر عمه شان مطلبم برادرزاده محمدهاشم میوندوال بنام انجینیر فضل باقی نفرت داشته باشد ما خوانندګان این پورتال چطور بالای نوشته های قلمی بی سند و پر از افترا و تهمتها این فرد نفرین شده و مفتری باور نمایم.
جناب اقای؟ داود سلام ملکیار . بنده چندی قبل در یک نوشته خود برای شما نویشتم که ګناه و یا اشتباه داودخان دراعدام یک عده کودتا چیان این بود که وی بعوض اینکه محرکین اصلی کودتا را اعدام کند وی دوستان خود را اعدام نمود ، سردار داودخان هم در این مورد بخاطر ګل روی عروس خود و شخص عبدالله خان ملکیار را در نظر ګرفت که باید نمیګرفت ، در غیر ان وی باید در قدم اول به عوض اینکه دوستان واقعی خود را اعدام نماید، باید محرکین اصلی ان کودتا که عبارت بودند از جنرال عبدالسلام ملکیار پدر شما و جنرال عبدالجبار ملکیار کاکا سکه شما ، که ان کاکا سکه شما یک پسر خود را به قسم فرزندی بجناب محمدهاشم میوندوال که از خانم خود اولاد نداشت داده بود به اعدام محکوم می نمودند ، نه دوستان حقیقی و واقعی خود را.
داود سلام ملکیار، من برای بار اخیر از شما تمنا و التجا میکنم که روی خدا را دیده، به ارواح ولی نعمت تان محمدهاشم میوندوال قسم میدهم، لطف نماید نفر اصلی و یا نفرهایکه شما تعداد شانرا به ده ها نفر عضو فامیل داودخان و یا خاندان ظاهر شاه ذکر نمودید عوض ده نفر انها صرف اسم و نام پنج نفر را ذکر نماید تا مسولیت شما رفع ګردد. شما دو سال قبل در فیسبوک برایم نویشتید که من همرای ان شخصیکه مصاحبه نمودم ان شخص عضوفامیل من است. از این ګفته شما بوضاحت معلوم میګردد که ان شخص باید خانم ګلالی عمر داود ملکیارعروس داودخان و دختر مرحوم عبدالله خان ملکیار سابق معاون صدارت داودخان و سفیر جمهوریت در امریکا و مصر بوده باشد. خوب است ان خانم که شما مدعی ان هستید وی امروز در حالت مریضی همرای مرګ و زندګی دست و پنجه نرم میکند وی میتواند این ادعای شما را تصدیق و یا رد نماید . پس شما لطفآ کاری کنید که ان مصاحبه را به قسم صوتی در همین ویب سایت افغان جرمن انلاین در ظرف یک هفته نشر نماید، بعد از نشر ان ما و شنویندګان قضاوت خواهیم نمود، ولی یک موضوع را بشما در میان میګذارم ان اینکه: خانم ګلالی عمر داود ملکیار ۳۰ یا ۳۵ سال قبل در مورد قتل و شهادت اعضای فامیل شهید سردار محمد داودخان همرای اقای حسن ولسمل در اخبارمجاهد ولس در باره قتل عام و واقعه کربلا محمدزی در ارګ کابل و فیر و اثابت چندین مرمی کلاشنکوف در وجود خود مفصلآ مصاحبه نموده ، که ان اخبار مجاهد ولس نزد بسیاری از هموطنان موجود است . خانم ګلالی عمر داود در اخیر مصاحبه شان یک جلد قران عظیم الشان را به قسم تخفه به اقای حسن ولسمل مدیر اخبار مجاهد ولس تقدیم نموده بود.
نوټ:
داود سلام ملکیار ، من در بین یک هفته منتظر نشر مصاحبه لایف یا زنده شما هستم نه نوشته دروغین شما.  وسلام.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply