مردان از رابطه با زنان به دنبال چه هستند؟

0 702
در این مقاله می‌خواهیم به نیازها و انتظارات مردان از همسران شان بپردازیم و این که آنان به طور کُلی از رابطه با زنان چه می‌خواهند؟ اگر چه زنان بر این باورند که مردان از آنان انتظارات زیادی و گاه غیرمعقول و غیرممکن دارند، اما در ادامه این مطلب می‌خواهیم اعترافات واقعی مردان در مورد انتظارات شان از رابطه عاشقانه با زنان را بازگو کنیم.

۱ – مردان به صداقت و راستگویی زنان اهمیت می‌دهند
قبلاً گفته می‌شد که مردان عاشق چاپلوسی و ستایش شدن توسط زنان هستند، اما به گفته بسیاری از کارشناسان حوزه ازدواج، مردان به اندازه وفاداری، احترام و جذابیت ظاهری برای صداقت و راستگویی زنان نیز اهمیت قایل هستند. مردان می‌خواهند که واقعیت را از زبان زنان شان بشنوند. بلی واقعیت و نه انتقاد. به طور کلی، یک زن کامل و دوست داشتنی برای مردان، آن زنی است که عقاید خود را بسیار صادقانه و بدون قضاوت بیان می‌کند.
۲ – مردان رمانتیک‌تر از زنان هستند
یک روانشناس در حوزه ارتباطات یک بررسی مقایسوی در مورد سطح رمانتیک بودن مردان و زنان انجام داده و به نتیجه‌ای باورنکردنی دست یافته است.
بر اساس تحقیقات او مشخص شد که مردان در زمینه رمانتیک بودن از زنان قوی‌تر هستند. احساسات واقعی نقش مهمی برای آن‌ها در عشق دارد و به عنوان یک قانون، آن ها معمولاً پیش از زنان به احساسات عاشقانه خود اعتراف می‌کنند. در عوض زنان در انتخاب شریک زنده‌گی خود بسیار واقع‌گرا و گزینشی عمل می‌کنند.
۳ – مردان، زنان دارای آرایش را می‌پسندند
بسیاری از مردان مدعی اند که هیچ چیز بهتر از زیبایی طبیعی نیست، اما این یک دروغ بیش نیست. بر اساس اطلاعات مربوط به یک سایت همسریابی در ایالات متحده، زنانی که آرایش کرده و موهای شان را رنگ می‌کنند، درخواست‌‎های بیشتر برای ازدواج دریافت می‌کنند.
۴ – مردان به زنان مستقل علاقه بیشتری دارند
یک زن زیبا اما کمی خنک که با دهن باز به صحبت‌های شوهرش گوش می‌دهد، بدون شک همواره قاعده را به یک زن مستقل و خودساخته که به خود متکی است، خواهد باخت. درک این موضوع بسیار ساده است: زنی که مستقل باشد، یک شریک مساوی در رابطه زن و شوهری محسوب می‌شود و می توانید با هم بسیاری از مشکلات را حل کنید.
۶ – مردان از رسمی کردن رابطه با زنان ترسی ندارند
مردان در واقع از ازدواج کردن نمی‌ترسند، اما هنگام آغاز یک رابطه جدید بسیار مراقب بوده و سعی می‌ورزند که تصمیمات عجولانه نگیرند.
مطالعات صورت گرفته در ایالات متحده نشان می‌دهد که غلبه کردن بر ناراحتی ناشی از به هم خوردن یک رابطه عاشقانه برای مردان سخت‌تر است و مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.

روزنامه سرخط

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply