چگونه همسر مطلوب باشم؟

0 778

به چه دلیل برخی از ازدواج‌ها برای همیشه دوام می‌آورند، ولی برخی ديگر در کشمکش غرق می‌شوند و در پایان هم محکوم به شکست هستند. در اینجا نکاتی را برای تان می‌گوئیم که رعایت آن شما را نزد همسر تان مطلوب می‌سازد.

۱ – همسر تان را با دیگران مقایسه نکنید

هر شخص نقاط قوت و ضعف خاص خویش را دارد، هیچوقت همسر خویش را مقایسه نکنید، چرا که انسان‌ها اختلاف‌های شخصی بسياری با همدیگر دارند.

۲ – همسر برای تان در اولویت باشد

برای یک همسر مطلوب و ایده آل، اولویت در زنده‌گی همسرش است و همواره گفتگو با وی را در اولویت کارهای خویش قرار می‌دهد. همچنين مهارت‌های گفتگوی موثر را می‌داند، به این معنی که هر موقع برای شان مشکلی پیش آید، از طريق گفتگوی منطقی با همسرش و در فضایی توام با احترام تلاش در حل مشکل دارد.

۳ – برای آشتی پیش قدم شوید

جدیدترین تحقيقات نشان داده در صورتی که یکی از شما دو نفر فوراً پس از جر و بحث برای آشتی قدم بر می‌دارد، شدیداً علاقمند زنده‌گی بسیار خوب با همسر خود هستند و بدون شک بهترین لحظات در انتظار شان است.

۴ – پنهان کاری و دروغ ممنوع

هیچ علتی نباید سبب شود تا شما به همسر تان دروغ بگوئید. اصلی‌ترین زیربنای هر رابطه راستگویی و درستگویی است. در صورتی که می‌خواهید رابطۀ سالم داشته باشید و همسر  عالی باشید، لازم است تا پنهان کاری را به حداقل برسانید و از دروغگویی پرهیز کنید.

۵ – خوش رفتار باشید

اهانت، تحقیر، سرزنش و هر مورد ناپسند دیگر را باید از جمله رفتارهای تان حذف کنید. فردی نباشید که چون روز بدی داشته، تلاش در خراب کردن روز دیگران دارد.

۶ – با هم دوست باشید

همسر خود را علاوه بر شریک زنده‌گی تان دوست هم بدانید. با وی همانند یک دوست صمیمی و قدیمی رفتار کنید. با این کار هم شما و هم وی بیشتر از زنده‌گی خواهد برد.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply