رابطۀ جنسی طولانی مدت، راز خوشبختی زوجین؛

0 746

انزال زودرس رایج‌ترین مشکل جنسی به خصوص مردان است که اثرات عمیقی بر زنده‌گی زناشویی اشخاص دارد. اکثر افردی که دچار بیماری زودانزالی هستند، به علت‌های گوناگون اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به داکتر خودداری می‌کنند .
یکی از راه‌های جلوگیری از انزال زودرس اینست که فرد باید قابلیت کنترول انزال را پیدا کند تا به واسطۀ آن دیر ارضا شود و یا هم به عبارتی از انزال زودرس جلوگيری به عمل آورده و نهایتاً مقطع زمان بیشتری به رابطه ادامه دهد.
۱ – روش شروع و توقف
یکی از روش‌های موثر برای آزادی از انزال زود رس یا دیر ارضا شدن شیوۀ شروع و توقف است. در این شیوه شما به فعالیت جنسی پرداخته و پس از آنکه تحریک به حداکثر رسید، دست از فعالیت برداشته و برای مقطع کوتاهی اصلاً تحریکی انجام نمی‌دهید. هر چند در اول امکان دارد مشکل به نظر برسد، ولی به مرور زمان شما از لذت جنسی زيادی برخوردار خواهید شد.
۲ – روش دومی
استفاده از روش ماستر و جانسون از ديگر راه‌های دیر ارضا شدن مرد است. این روش حاوی یادگیری تشخیص و کنترول احساسی است که منجر به ارگاسم می‌شود. این شیوۀ دیر ارضا شدن احتیاج به عزم و تمرین دارد، ولی بسیار مؤثر است. این روش دربرگیرندۀ تحریک سکسی به وسیلۀ خود فرد یا زوج جنسی می‌باشد. انجام تحریک تا رسيدن به نزدیکی قله «ارگاسم» و متوقف کردن آن است.
این کار در چند نوبت و اوقات گوناگون انجام می‌شود و کم کم زمان هر تحریک افزایش می‌یابد تا فرد حس می‌کند زمان طولانی‌تری را صرف هر بار تحریک می‌نماید، بعد از چند نوبت و چند روز تمرین انجام نزدیکی آغاز می‌شود.
اما آنچه مسلم است، اين است كه زنان معمولاً ديرتر از مردان ارضا می‌شوند و عدم آگاهی زوجين از چگونگی ايجاد تطبیق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان كوتاه‌تر زوج، سبب بروز اين مشكل می‌شود. در حالی كه می‌توان با يك آموزش درست در اين زمينه از حس نارضايتی زوجين جلوگيری كرد.
مشكلات روانی كه به اشكال گوناگون می‌توانند سبب ايجاد انزال زودرس شوند، بسیار زیاد است. به عنوان مثال استرس، هيجان و فشارهای روانی كه فرد در زنده‌گی روزانۀ خود دچار آن می‌شود، در پیدایش بيماری انزال زودرس نقش مهمی ايفا می‌كنند.
معمولاً اين هيجانات و استرس‌ها سبب می‌شوند تا فرد در حين نزديكی توانايی خود را در راحتی و تمركز روی روابط جنسی از دست داده و انزال زودرس رخ دهد.
در کُل برای دیرتر شدن زمان رابطۀ جنسی، سعی کنيد زمانی که به انزال نزديک می‌شويد، کاری کنيد تا برانگيختگی کم‌تر شود. هر موقع که حس کرديد در حال نزديک شدن به مرحلۀ انزال هستيد، حرکت بدن را متوقف کنيد، چند ثانيه به خود مهلت دهيد و بعد زماني که تحريک اندکی کم‌تر شد، دوباره به کار خود ادامه دهید.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply