ارج گذاری به جان و مال شهروندان

عارف نظری

0 757

ولا تقتلوا النفس التي حرم الله إلا بالحق(الأنعام ۱۵۱)

ترجمه: کسی را که ریختن خون او را خداج حرام کرده، نکشید مگر به حق.

در این اواخر کشتار مردم بیگناه به اثر حملات تروریستی انفجار، انتحار، ترور های هدفمند و جنگ های رویا روی گروه طالبان روزانه صد ها نفر از مردم بیگانه افغانستان در گوشه و کنار کشور قربانی خود خواهی و نام کشی یک مشت گروی اجیری بخاطر امتیاز گیری در مذاکرات حل منازعات چندین ساله بین الافغانی در دوحه قطر مینمایند و حضور شوم وحشت افزای خود را نشان میدهند که اگر به آنها بیشتر امتیاز داده نشود.

 وحشی گری شان علیه ملت افغانستان که انتظار دارند فردا حاکم بلامنازعه شان باشند افزدوه خواهد شد و باداران شان هم در این عرصه بیشتر کمک شان می نماید تا ملت شان را بکشند و نیروهای امنیتی و دفاعی خود را از بین ببرند تا زمینه تجاوز و اشغال برای آنها مانند گذشته مساعد گردد که در پنج سال زمامداری نسبی که بر اکثر مناطق افغانستان اینگرو مزدور داشتند همه دار و ندار نظامی و اقتصادی کشور را زیر نظر باداران شان از کشور خارج کردند از سلاح و سایط نظامی پیشرفته گرفته تا فابریکات تولیدی وحتی لین برق و آهن کهنه و استخوان مرده و ریشه درختان را هم به ملک تروریزم پرور و طالب ساز تحویل دادن حالا که بار دیگر سیاست های جهانی در حال تغیر است و کشور های بزرگی که تا دیروز به بهانه مبارزه با تروریزم به این جا آمده بودن حالا بهترین دوستان و حامیان تروریستان گردیده وتوافق نامه های دوستی با ایشان امضا کردن و روابط پشت پرده قبلی شان آشکارا شد وبا امضای توافقنامه بهانه قانونی جهت جلوگیری از انجام حملات و جنگ های زرگری شان مساعد گردید و راه برای همکاری علنی با دوستانیکه در قالب تروریزم جا گرفته بودن مساعد و آنها را منحیث طرف اصلی قضیه به جهانیان معرفی کردن و حالا که مذاکرات بین الافغانی ظاهرآ در قطر آغاز شده اما هیچ گونه پیشرفتی در آن دیده نمیشود اما چیزیکه دیده می شود افزایش بی پیشنه انفجار، انتحار، ترور و حملات تهاجمی بالای افراد و نهاد های ملکی تحصیلی، دینی و نظامی است که روزانه ده ها نفر در اثر آن شهید و زخمی میگردند و اینهمه تلفات و خسارات بخاطر نام کشی و امتیاز گیری به امر باداران شان صورت گرفته ومی گیرد و مردم بیچاره مظلوم ما به ناحق تلف می شوند .

بنا از رهبری دولت جمهوری اسلامی افغانستان، احزاب و گروه های سیاسی تقاضاء میگردد جهت نجات وطن اختلافات و سلیقه های شخصی خویش را کنار گذاشته با اتحاد و همدلی در پهلوی نیرو های امنیتی و دفاعی خویش قرار گرفته و این گروه اجیر را در سنگر های داغ شکست داده تا پلانهای شوم باداران خارجی ایشان خنثی و از قتل و کشتار مردم ما جلوگیر گردد.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply