قوای امنیتی فرزندان راستین و مدافعین واقعی کشور اند

شمس حقجو

1,083

افغانستان کشوریست سوق الجیشی، آزاد، مستقل و غیرقابل تجزیه،  دفاع از سرزمین مقدس این کشور وجیبه هر فرد مسلمان و رسالت ایمانی اوست. الله (ج) حفاظت و نگهداری این سرزمین را بالای هر انسان مومن لازم گردانیده است.

الله(ج) پیرامون شجاعت و رزمندگی در سوره( انفال) آیه ۶۰ ارشاد می فرماید:

 ترجمه:- و آنچه از نیرو در توان دارید برای مقابله با آن‌ها آماده سازید، و همچنین از اسبان بسته ی ورزیده، مهیا کنید تا به وسیلۀ آن دشمن الله و دشمن خود را بترسانید، و همچنین دشمنان دیگری غیر از آن‌ها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آن‌ها را می‌شناسد بترسانید و هر چیزی را که در راه الله خرچ می‌کنید، پاداشش به تمام و کمال به شما داده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد

پیامبر بزرگوار اسلام پیرامون دفاع از سرحدات وطن چنین ارشاد می فرماید:- یعنی دفاع یک روز از سرحدات وطن عزیز خویش در مقابل دشمنان بهتر است از دنیا و ما فیهای آن.

همچنان حضرت بی بی عایشه صدیقه (رض) روایت می کند که پیامبر گرامی قدر اسلام همیشه دعا می کردند که ای الله مدینه را بر ما محبوب گردان چنانکه مکه را دوست داشتنی ساخته ای و این دلیل بر حب وطن است که رسول خدا وطن خود را نهایت دوست داشت پیرامون خود را نیز تعلیم میکرد تا آنها وطن خود را دوست داشته باشند و از آن دفاع نمایند.

چنانچه مقوله بزرگ است که حب الوطن من الایمان یعنی دوست داشتن وطن جز ایمان است .

دشمنان مردم افغانستان و تروریستان قاتل با دسیسه و توطئه های مختلف با اعمال مکارانه دروغین خویش که گویا آنان در حال پیروزی و نیروهای دفاعی و امنیتی در حال شکست و فرار قرار دارند می خواهند اذهان عامه را فریب بدهند در حالی که برعکس نیروهای امنیتی و دفاعی بیدار کشور در هر مقطع زمانی آماده پیکار رزمی در برابر دشمنان بوده و در هر شرایط حساس برنده میدان کارزار بوده اند .

پس در حالیکه نیروهای خارجی در حال خروج از افغانستان هستند نیروهای دفاعی و امنیتی کشور ما چنانچه که در زمان وجود نیروهای خارجی با کمال شجاعت و سر فرازی از سرزمین مرد آفرین خویش دفاع نموده اند هم اکنون نیز به یاری خداوند بزرگ و حمایت کامل مردم خویش از توانایی های لازم از تجهیز و تمویل بر خوردار بوده با کمال افتخار از استقلال ملی، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی خویش قاطعانه دفاع خواهند نمود.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Comments are closed.