بیاید بیدار شده خود را دریابیم!/ داکتر امید همکار

0 878

نسل جوان – نسل من – به تلنگر نیاز دارند تا بیدار شوند!
چون یکی خواب بودن است، دیگری خود را به خواب زدن. خواب‌ برده را می‌توان بیدار کرد، اما خواب‌ زده را هرگز.
متأسفانه نسل جوان امروز با وصف دیدن تمامی این شرایط ناگوار، همچنان خود را به خواب زده است؛ با آنکه همه‌چیز را درک می‌کند ولی از سر درماندگی زیاد، وانمود می کند که خواب است و هیچ چیز را نمی بیند. می گوید اگر بیدار بودم نمی‌گذاشتم آب از آب تکان بخورد و این  یعنی خود و نسل خود را بازی دادن. اگر چنین رفتار و بی تفاوتی ای در ما ادامه پيدا كند، دیر یا زود در برابر این وطن شرمسار خواهیم گشت.
این نسل باید  موقف و تکلیف خود را روشن کند و به این رهبر نما‌های دیروز بگوید لطفا دیگر از نسل ما در مجالس خود نمایندگی نکنید، حتا یک نماینده نسل ما با شما نیست. مشخص نیست که نسل جوان با ارشادات عالی جنابان موافق است یا خیر؟ شما به نسلي خط و نشان می کشید كه اكثريت اين خاك را شكل داده است.

این را هم بدانید که این وطن همیشه و در هر فصل از شما و دودمان شما نخواهد بود، چون ما دیگر مثل گذشته چوب سوخت و سیاهی لشکر شما نخواهیم بود و نخواهیم شد.
شما در زمان خویش رسالت و ماموریت خود را چه بد یا خوب انجام دادید که قضاوت آن به دست مردمی ماست.

ولی از این به پس این نسل برنامه‌ی خود را دارد و به این مادرِ رنجور خویش خدمت خواهند کرد و نسخه‌ای را برای مداوای درد های بی‌شمار آن با علم و خردِ که در این سال ها به قیمت جان اندوخته اند تجویز خواهند کرد.

با احترام  داکتر امید همکار

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply