یک سوال از آقایان اشرف غنی و عبدالله عبدالله /  میرعبدالرحیم عزیز

0 653

 

 

میرعبدالرحیم عزیز

7/22/2018

 

 

باوجودیکه کمترین ارتباطی با نظام مستعمراتی کابل نداشته وهم کمترین علاقممندی در مکاتبه با ارکان دولت دست نشاندۀ فعلی ندارم، با آنهم برای رفع مسؤولیت وجدانی و ملی، می خواهم یک موضوع را با شما دو تن از گردانندگان ظاهری دولت کابل در میان بگذارم.

 

آقایان: شاید آگاه باشید یا نباشید، عده ای از وزراء و سفرای شما نه خود را افغان می دانند و نه از افغانستان. لاکن در زمان مقرری ها بیشترین چوکی ها و پست های مهم و حساس که از افغانستان نمایندگی می کند، به همچو افراد بی هویت و ناخلف تعلق می گیرد. عدۀ دیگری هم بعد از برکناری از وزرات و سفارت، به بدگوئی نظام می پردازند و خواستار تغییر قانون اساسی و نام افغانستان می شوند. در هیچ کشور جهان این نوع دیده درائی، خیانت و نمک حرامی سراغ شده نمی تواند. پس سوال من از شما مسؤلان ظاهری نظام فعلی  چنین است:

 

آیا مقرری های افراد بی هویت و خاین به کشور در همچو پست های حساس  دستوری است، یعنی به دستور بیگانگان صورت می گیرد، یا اینکه زادۀ فقدان معلومات شما در مورد شخصیت ضد ملی این دشمنان افغانستان است و یا اینکه یک عمل قصدی است و بر مبنای لجاجت و رقابت ذات البینی شما تحقق می یابد؟

 

از شما دو “دانشمند” متوقع ام که جرأت نمائید و به جواب این سوال ساده بپردازید.  نه تنها من، بلکه تعدادی از هم میهنان ما این اندیشه را دارند که چرا افراد پست فطرت و نمک حرام در پست ها حساس نصب میشوند. به شما وعده میدهم که این اولین و آخرین سوال من از شما خواهد بود.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply