در عقب حمله وحشیانه بالای پوهنتون کابل

توفیق عظیمی

0 926

حمله به مراکز فرهنگی و آموزشی جنایت جنگی است.

حمله بر پوهنتون کابل حمله به حریم انسانیت و اسلامیت است .این بار نخست جنایت طالب بر مراکز فرهنگی و موسسات علمی نیست.

طالب این سفاکان سیاه دل چندین بار مرتکب این جنایت شده اند.آخرین موردش هم حمله بر مرکز فرهنگی کوثر در غرب کابل بود که منجر به شهادت دها تن از دانش آموزان بی گناه آن مرکز گردید.حمله به پوهنتون کابل درست زمانی اتفاق می افتد که قرار بود نمایشگاه کتاب ایران و افغانستان گشایش یابد که صدای شبیخون لشکر جهل شروع می‌شود و چندین تن از دانشجویان و استادان پوهنتون را به شهادت می‌رسانند. عمق جنایت به حدی عمیق و فاجعه بار است که کلمات از بیان آن عاجز است .

این جنایت به معنی قتل عام مردم و جاری ساختن آسیاب خون در این سرزمین است که وجدان های انسانیت را تکان می‌دهد اما تروریست های خون آشام طالب چنان تشنه به خون اند که خم به ابرو نمی آورند .

آنان که در پشت این حمله فاجعه بار و جنایت آفرین قرار دارند شریک این جنایت و شرمسار تاریخ اند.افتاب گونه روشن است که در پشت این جنایت کی ها قرار دارند . از سالها بدین سو با دلیل و حجت میگویم که پناهگاه تروریست های طالبی پاکستان و طراحان این جنایت ها سازمان جهنمی ،آدمکش و بدنام ای اس ای است.

چرا طالب مراکز فرهنگی را هدف گرفته است.در گفتگوهای صلح دوحه طالب شکست خورده است.

چند دستگی در هیئت مذاکره کننده گان و امتیاز طلبی های فردی دال بر ناکامی این گروه در گفتگوهاست.

طالب همچنان در سنگر نبرد شکست خورده است. شکست ذلت بار طالب در هلمند این گروه وحشی را وا‌داشته تا جبران آن را به سفارش سازمان جاسوسی ( ای اس ای ) از مراکز فرهنگی و آکادمیک نمایند.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply