راه‌های برای حفظ عشق در زنده‌گی زناشویی

0 1,001

مهر و محبت، اصلی‌ترین عامل دوام زندگی زناشویی است، اما باوجود در ک این اصل، بسیاری از زوج‌های جوان به مشکل برمی‌خورند، چون به درستی یاد نگرفته‌ اند به هم محبت کنند و همدیگر را عشق و محبت دهند. در اینجا به چند اصل اشاره کرده ایم که عشق میان زوج‌ها را بیش‌تر می‌سازد.
۱ – محبت؛ واکسین سختی‌ها
گل زنده‌گی هر چه زیباتر و خوشبوتر باشد؛ خارهای موجود در روابط میان زن و شوهر برداشته خواهد شد. باید پذیرفت که مهر و محبتی که بین زن و شوهر جاری است؛ بهترین دوای افزایش تحمل طرفین است. در خانواده‌ای که عشق جریان داشته باشد، همه با قدرت بیش‌تری ناراحتی‌ها را پشت‌سر می‌گذرانند. مشکلات مادی، بیماری یکی از اعضای خانواده، بروز ناراحتی‌های روانی، ورشکستگی یا هر مشکل دیگر قابل تحمل است، اما در صورتی که اگر زن و شوهر به اندازه کافی به هم محبت کنند. در یک کانون پر مهر، همه به فکر راهی برای آسان‌تر شدن شرایط و حل مشکلات هسند، اما در خانه‌ای که تنش و بی‌مهری در آن رخنه کرده؛ کوچک‌ترین مشکل به جدایی می‌انجامد.
۲ – قفل و کلید
«تو بلد نیستی که با من چگونه رفتار کنی، تو نمی‌توانی هیچ کاری را درست انجام دهی و تو اصلاً به این مسایل پی نبردی». هیچ شوهر و خانمی؛ تاب شنیدن این سخنان را نداشته و تنها نتیجه‌ای که دارد، دور ساختن همسر است. همین است که هر دو جانب در جستجوی راه‌های فرار هستند.
یک زن یا مرد باید راه حلی کلید گونه به همسر خود ارایه کند؛ یعنی روش درست عملکرد را به او پیشنهاد دهد و او را به سمت بهتر شدن هدایت نماید. زندگی بادوام؛ آن زنده‌گی است که در آن کلیدهای فراوان وجود داشته باشد و تعداد قفل‌ها به حداقل رسانده شود.
۳ – راستگویی؛ ستون اصلی عشق
پنهان‌کاری از عامل درجه یک صدمه به روابط زنا شویی است. همین مساله باعث دلسردشدن و متنفر شدن جانب مقابل می‌گردد.
زن و شوهر برای حفظ عشق و محبت باید برخی اصول اصلی را در زنده‌گی رعایت کنند که مهم‌ترین آنها صداقت و یکرنگی است. در نهایت باید راست گفت.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply