سید مخدوم رهین را بهتر بشناسید – قسمت سوم

0 588

محمد یونس

1/27/2019

امریکا

 

محترم پاچا و اینجانب در سه مضمون قبلی پرده از هویت اصلی سید مخدوم رهین برداشتیم و تا اندازه ای شخصیت ملعون او را افشاء کردیم. اما ناصفتی های رهین در چند مضمون ختم نمیشود. این میهن فروش مسلکی آنقدر در خیانت و پستی غرق است که جاسوسی برایش حکم نماز خواندن را دارد.

در سال هائی که طالبان سیاه اندیش در قدرت بودند، سید مخدوم رهین و مزدوران شورای نظار و منافقین جمعیت اسلامی از غم و غصه خود را در هر در و دیوار می زدند و نه علیه طالبان بلکه علیه پشتون ها داد و فریاد می کشیدند که “او امریکائیان به لحاظ خدا ما را نجات دهید”. نواسه ها و خواهر زاده های صدیق فرهنگ هم درین گروه ضد پشتون ها شامل بودند و به کانگرس امریکا می رفتند و گریه وزاری می کردند.

دلچسپ اینکه، سید مخدوم رهین و سایر خاک فروشان گروهی را بنام “صلح و دموکراسی” به وجود آورند تا مرام های ضد افغانی خود را به نام دموکراسی بپوشانند. دستگاه های استخباراتی امریکا در عقب این گروه بودند. جریدۀ امید که حالا پرچو شده هم با حمایت دستگاه جاسوسی ایران و بعضی محافل سیاسی امریکا خلق شد تا  تبلیغات ضد پشتون را شدت بخشند و منظم به پشتون ها دشنام بدهند. مصارف طبع جریدۀ مزدور امید  به یقین که از منابع خارجی حصول میشد، زیرا افراد داخل این گروه کثیف توانائی تمویل چنین مصارف گزاف را نداشتند. برای مدتی سید مخدوم رهین در راس گروه میهن فروش “صلح و دموکراسی” بود و برای اینکه در همین موقف باقی بماند، از خواهر زاده های خود برای جلب جوانان استفاده ای ناجایز می کرد.

گروه صلح و دموکراسی و لچکان شورای نظار و منافقین جمعیت اسلامی طور مکرر مقابل سفارت پاکستان در واشنگتن مظاهره می نمودند. اما بعد از تجاوز امریکا به افغانستان، این مظاهرات به کلی قطع شد. سوال درین جاست که آیا مداخلات پاکستان در امور افغانستان به پایان رسیده است که گروه خاک فروشان صلح و دموکراسی تحت رهبری سید مخدوم رهین بعد از تجاوز امریکا به افغانستان از به راه انداختن مظاهرات علیه پاکستان خودداری می نمایند؟ نخیر! انگیزه جای دیگری بود. گروه صلح و دموکراسی که یک عده از افراد احمق و لوده هم بدور آن جمع شده بودند، خواستار این بودند که پاکستان طالبان را از صحنه بردارد و قسمت شرق افغانستان را اشغال نموده تا پشتون ها پارچه پارچه شده تا دیگر سر بلند کرده نتوانند. مداخلات پاکستان در افغانستان به مراتب بیشتر از گذشته است که حتا دولت فاسد غنی – عبدالله از آن انکار کرده نمتیوانند. لاکن برای انسان های شرف باخته که یک عمر را در ذلت و بی وقاری سپری کرده اند، مداخلات پاکستان قابل پذیرش است. فراموش نباید کرد که سید مخدوم رهین همیش می گفت و می گوید که “افغانستان باید بین ایران و افغانستان تقسیم شود”. با این انگیزۀ ضد افغانستان، این کاملاٌ طبیعی است که رهین کثیف و دوستان پشت فطرتش دیگر مقابل سفارت پاکستان در واشنگتن و دیگر جا ها مظاهره نمی کنند و امیدوارند که افغانستان بین ایران و پاکستان تقسیم شوند تا به آرزو های ضد میهنی خود برسند.

برای سید مخدوم رهین سیاه چهره باید گفت که به استثنای چند مزدور مانند خودت، بقیه مردم افغانستان از وجب وجب خاک مقدس شان دفاع خواهند کرد و سرانجام افراد دون همتی مانند تو و دوستان خاک فروشت  را به گورستان ذلت خواهند فرستاد.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply