سید مخدوم رهین و بی ناموسی – ۸/محمد یونس

0 852

-محمد یونس

3/4/2019

امریکا

 

دوستان ما از شخصیت ضد ملی و ضد افغانستان سید مخدوم رهین آگاه شده اند و حال می فهمند که این جرثومه کی است و چه خیانت هائی  را به کشور انجام داده است. می خواهم که یک موضوع دیگری را به هم وطنان بازگو نمایم که پرده از شخصیت بی ناموسی وی بر میدارد.

زمانیکه بعد از تجاوز امریکا به افغانستان بر گشتانده شد، تنها رفت و همسرش را با خود نبرد تا به خیال  راحت به  بداخلاقی و فساد ادامه دهد. در آنجا با زنان بدکارۀ زیادی در تماس بوده است که حتا برای وی مریضی جنسی را بار آورد. در وزرات اطلاعات کلتور چند زن بدکاره و بداخلاق را استخدام کرد تا از آنها استفادۀ جنسی نماید. همچنان این زنان وظیفه داشتند که از سید مخدوم رهین در محافل مختلف دفاع نمایند.  بعد ازینکه از پست وزارت برکنار شد، آن زنان نیز از وزارت اطلاعات و کلتور فرار نمودند. خانمش جمیلۀ پرچمی از جریان زندگی شوهر نامردش آگاه است، اما ری نمیزند.

سید مخدوم رهین یک بی آبروئی دیگری را خلق نمود که تجاوز به یکی از دختران خویشاوندش بود که بعد از افشای پستی ها رهین و  بدنامی هایش  مجبور شد از افغانستان فرار نماید و تصور میشود که فعلاً در آلمان است. طوریکه معلومات بدست آوردم، سید مخدوم رهین گاه گاهی به خانۀ دختر خویشاوندش رفت و آمد میکرد و به وی وعدۀ کار را در وزارت اطلاعات و کلتور داد. رهین موفق شد که آن دختر را در یک پست پائین رتبه مقرر نماید و در خلال چند سال همیش از وی استفادۀ جنسی میکرد تا اینکه بوی گنده ای شان فضای وزرات اطلاعات را پیچاند و باعث بدنامی این دختر گردید. این دختر بدبخت از روی مجبوریت با هزار مشقت افغانستان را ترک گفت و در آلمان رفت. شاید هنوز هم در آن کشور باشد یا اینکه در جای دیگر رفته است. مردم از اعمال سید مخدوم رهین به خانمش اطلاع دادند، لاکن همسرش خم بر ابرو نمی آورد.

سید مخدوم رهین یک از شیاطین عضر حاضر است که کمترین شرافت انسانی ندارد. باوجود چهرۀ سیاه و دلقک مانندش، از خود راضی هم است و می گوید که تعداد زیاد زنان عاشق وی اند.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply