درگیری مسلحانه پسران قوماندانان جمعیت بر سر یک فاحشه خانه

0 5,444

درگیری مسلحانه پسرا قوماندانان جمعیت بر سر یک فاحشه خانه

قضیه درگیری پسران جنرال_جرأت با نبي پسر_حاجی_رحیم در اصل یک قضیه فامیلی است که کم کم جنبه سیاسی را بخود گرفته است. در زمان کمپاین های انتخاباتی حاجی_رحیم که کاکازاده دور جرأت می شود از عبدالله حمایت کرد و جنرال جرأت وچند نفر دیگر بشمول جنرال_سالم که چندی قبل فوت کرد و عظیم_چونته به تیم اشرف_غني و حمدضیاء پیوستند. از ان زمان به اینطرف قدرت جنرال جرات از پنجشیر چیده شده است و برادر حاجی رحیم به حیث رییس_شورای_ولایتی_پنجشیرانتخاب شد و جنرال جرات که رییس شورای پنجشیر بود هم توسط جنرال_گدامحمدخالد که از طرفداران داکتر عبدالله است به اکثریت ارا از این پست برطرف وجنرال گدا بجایش تعیین شد.

اینها همه و سابقه کشمکش های فامیلی میان جرات و حاجی رحیم باعث شدند که چندین بار پسران جنرال جرات که از امکانات مادی و اسلحه وافراد مسلح غیر مسوول برخوردار هستند با پسران حاجی رحیم درگیر شوند.

اصل قضیه که باعث این کشمکش شد این بود که پسران جنرال جرات و پسران حاجی رحیم در یک خانهء فساد (فاحشه خانه) در شهرک_آریا رفت و آمد داشتند. نبی پسر حاجی رحیم و ندیم و تمیم پسران جنرال جرات علاقمند یکی از این بدکاره ها بودند و رقابت از همینجا میان ایشان اغاز می گردد. گویا اینکه باری نبی به این زن بدکاره گفته است که وی ندیم را در یک درگیری لت و کوب کرده است و این زن بدکاره در همان روزی که ندیم به دیدنش آمده و سخت نشه هم هست برایش می گوید. ندیم به قهر از انجا برامده به طرف خانه حاجی رحیم حرکت می کند و گویا اینکه زن نبی را هم خبر می کند و نبی و افراد نزدیکش آمادگی به دفاع را می گیرند.

زمانیکه ندیم به کوچه محل زندگی حاجی رحیم که واقع چهار راهی اسپ ها در لب جر حصه سوم خیرخانه است می رسد همراه با اسلحه پیکا اضافه از دوصد مرمی به طرف خانه حاجی رحیم انداخت می کند. نبی فرزند حاجی رحیم که در یک جای مناسب سنگر گرفته است هم با پیکا بالای ندیم و همراهانش انداخت می کند که دو مرمی به سر ندیم اصابت کرده و او را جابجا از بین می برد و چندین نفر از جمله برادر و بادیگاردهایش زخمی می شوند.

زمانیکه نیروهای امنیتی و سایر مقام ها به محل می رسند حاجی رحیم اجازه نزدیک شدن را به خانه نمی دهد و می گوید که هرکس نزدیک خانه اش امد خونش به گردنش.
وی استدلال می کند که خانه اش مورد حمله قرار گرفته و این حق وی است که از خود دفاع کند. گفتگوی و جدال لفظی میان بسم الله و قانونی با جنرال جرات که در منطقه امده و خواهان استفاده از راکت سرشانه ای بالای خانه حاجی رحیم است صورت می گیرد.

بسم الله محمدی جرات را متهم می کند که اولاد خود را درست تربیه نکرده و برایش خاطر نشان می سازد که یک بار همین ندیم که با فرزند خود بسم الله دعوا کرده بود عقب خانه وی امده و با سلاح شلیک کرده است.

به هرترتیب بعد از تماس ها حاجی رحیم دست از مقاومت بر می دارد و بالاخره بعد از گفتگو های زیاد فرزند خود را به مقام های امنیتی می سپارد.

قابل یاد آوری است که بعد از واقعه نزدیکان جرات در پنجشیر بالای خانه حاجی رحیم حمله کرده و در خانه وی چند بمب دستی انداخته اند.

فعلا در پنجشیر سه جبهه به وجود آمده است: جبهه اول مربوط به طرفداران داکتر عبدالله است که اکثریت را تشکیل می دهند.
جبهه دوم مربوط به جنرال جرات و احمد ضیا است که زیادتر در مناطق رخه و درخیل نفوذ دارند.
جبهه سوم طرفداران حزب التحریر است که مفکورۀء بازګشت خلافت دارند و در مناطق دور دست پنجشیر در حال شکل گیری هستند و زیادتر شامل ملاها و تندروها است.

بااحترام
قیوم بازارک

https://www.facebook.com/Najib.Haand/posts/1235713376539878

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply