راه‌های تشخیص عشق و هوس!

0 589

عشق یا هوس؟ سؤالی که قدمتی به اندازه خود عشق دارد و همیشه یکی از دغدغه‌های فکری افراد بوده ‌است؛ مثلاً اینکه وقتی کسی به ما ابراز عشق می‌کند، آیا واقعاً دوست مان داردیا تنها از سر هوس و تمایلی که به جنس مخالف دارد، از بودن با او لذت می‌‌برد؟
در اینجا تفاوت‌های عشق و هوس را در سه رکن اصلی رابطه برای تشخيص عشق واقعی بیان می‌کنیم تا شاید بتوانید این دو را کمی از هم تشخیص دهید.
۱ – عشق
عشق عمیق است و غیرقابل توصیف و تمایل تمام ناشدنی به سمت معشوق. تا جایی که می‌توان آن را از دوست داشتن متمایز کرد. برای عاشق حالت‌ها و لذت‌های خودش مهم نیست، بلکه تنها به‌دنبال تامین خواست معشوق است. عشق عزت و احترام دارد و اين احترام از روی بی نيازی و بزرگی عشق حاصل می‌شود و عاشق هیچ‌گاه خود را حقیر نمی‌بیند.
۲ – هوس
هوس احساسی است که خیلی از اوقات در نگاه اول با عشق اشتباه گرفته می‌شود، در حالی که تنها یک احساس ناگهانی و زودگذر نسبت به کسی است که شاید فرد او را به خوبی نشناسد. این احساس با عشق اشتباه گرفته می‌شود، چراکه به شدت فرد را جذب می‌کند در حالی که محور آن چیزی جز لذت نیست.
پشت شما میايستد يا فرار میکند؟
وقتی عشق است!
در تمام بحران‌ها محکم پشت شما می‌ایستد و برایش مهم نیست که این ایستاده‌گی می‌تواند چه عواقبی را به بار آورد.
او حاضر است از خواسته‌های خود بگذرد و خود را قربانی کند تا بتواند شما را خوشحال سازد.
او کاملاً فرد قابل‌ اعتماد و صادق است که هیچ رازی را از شما پنهان نمی‌کند و به قول معروف دلش صاف است و حرف و دلش یکی است.
اما وقتی که هوس است!
وقتی اوضاع کمی سخت شود، او هم ترجیح می‌دهد به جای اینکه خودش را جلو بیندازد، فرار را برقرار ترجیح ‌دهد.
او نشان داده‌ است که خیلی قابل اطمینان نیست و شما بهتر است به جای اینکه به او امید ببنديد، خود از عهده کارهای تان بدر آیید.
صمیمیت بین شما آنقدرها زیاد نیست و او تنها کمی نسبت به شما کشش جسمانی دارد، از طرف دیگر بیشترین با هم نشینی تان به خنده و مسخره بازی می‌گذرد.
زبان بدن مردان عاشق
رفتار شماره یک!
وقتی چشم در چشم می‌شوید او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می‌‎کند.
کج کردن سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می‌کنند از خود نشان می‌دهند.
رفتار شماره دو!
اگر زمانی به شما نگاه می‌کند، بسیار سریع شانه‌هایش را به سمت بالا جمع می‌کند و به سمت جلو می‌برد. در این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده‌اید که او توجهش به سمت شما جلب شده‌ است.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply