وقت گذاشتن برای همسر چقدر اهمیت دارد؟

0 748

وقت پیدا کردن برای یکدیگر به معنای عوض کردن عادت‌ها و ایجاد یک برنامه روزانه جدید است. بسياری زوج‌های که در روابط شان دچار مشکل شده اند، مدت زمان برای همسر شان را محدود می‌سازند. هنگامی که زمان با هم بودن ديگر جذاب و لذت بخش نباشد، طرفین به جای این که با هم وقت بگذرانند، کارهای دیگری برای انجام دادن و سرگرم شدن پیدا می‌کنند.
بهتر است مشکلات تان را با همسرتان در میان بگذارید و همیشه وقتی برای صحبت رو در رو با او داشته باشید و همیشه و در همه حال از نظر روحی به او اهمیت دهید و به ناراحتی‌ها و خوشحالی‌های او متوجه باشید.
تفاوت‌های شخصی تان را درک کنید
انسان‌ها هر کدام مدت زمان مختلف را برای بودن با همسر شان ضرورت دارند. نتایج تحقیقات نشان داده، آنانی که به استرس در رابطه گرایش دارند، دوست دارند زمان زيادی را با طرف مقابل شان سپری کنند و آنانی که تلاش می‌کنند کم‌تر هم‌دیگر را ببینند، برای شان استقلال فردی اولویت دارد.
با طرف تان هماهنگ باشید
بهترین راه برای این که بفهمید وقت کافی به همسر تان اختصاص داده اید یا خیر، این است که از خود وی سوال کنید. باید بفهمید وی به چه احتیاج دارد و وابستگی بین تان را تا حدی افزایش دهید تا هر دو حس راحت داشته باشید.
همه چیز را قربانی نکنید
مواظب باشید برای پیروزی در گفتگو از ابزارهایی که می‌دانید همسر تان را محکوم به شکست می‌کند، کمک نگیرید. چنانچه می‌خواهید در یک گفت‌وگوی جوانمردانه برندۀ میدان باشید. بهتر است رک و راست باشید.
یک شب در هفته را برای قرار ملاقات عاشقانه مشخص کنید
هنگامی که کار و دیگر تعهدات زنده‌گی برنامۀ زنده‌گی شما را پُر می‌کند، پیدا کردن راه‌های برای اولویت دادن به همسر اهمیت زيادی پیدا می‌کند. تلاش کنید شرایط و وضعیت زنده‌گی تان و مقدار زمانی را که می‌توانید صرف کنید، برای طرف تان توضیح دهید و حتماً یک شب در هفته را به داشتن یک قرار ملاقات عاشقانه با وی اختصاص دهید.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply