استفاده غیر معقول تروریستان از نام اسلام

عارف نظری

0 600

دین مقدس اسلام یک دین پاک، با اعتدال و انسان ساز است. افراط و تفریط را نمی پذیرد، از جمله یازده ادیان که در روی زمین وجود دارد، دین مقدس اسلام پیروان زیادی دارد که بیانگر دوستی، عطوفت، ترحم و مقانیت این دین پاک می باشد.

در دین مقدس اسلام ظلم، تجاوز، قتل، سرقت، اختطاف، غضب اموال دیگران و ریختن خون انسان مسلمان حرام است و جا ندارد و در حقیقت این عمل ناروا و نامشروع محاربه با خدا (ج) و رسول وی می باشد.

چنانچه الله ذالجلال در سوره مائده، آیه ۳۳ پاره ششم ارشاد می فرماید که ترجمه اش چنین است؛ به تحقیق جز این نیست که سران آنان که محاربه می کنند با الله (ج) و رسول او و کوشش می کنند در زمین فساد را باید قتل شوند و بدار آویخته شوند و یا دست و پای آنان قطع کرده شود و یا تبعید گردند از زمین و این عمل رسوایی است برای ایشان در دنیا و در آخرت برای ایشان عذاب بزرگ است.

همچنان الله ج پیرامون قتل ناحق در سوره نساء آیه ۹۳، پاره پنجم ارشاد می فرماید که ترجمه آن چنین است که کسی که یک مومن را به قصد به ناحق به قتل می رساند پس جزای او جهنم بوده و همیشه در آن می ماند و بالای ان غضب و لعنت بوده و برای آن عذاب بزرگ آماده کرده شده است.

این آیات مبارکه و سایر آیات کلام الله مجید قتل و کشتار بیرحمانه مسلمانان را شدیداً تقبیح نموده و مورد نکوهش بزرگ قرار می دهد.

همچنان حضرت پیامبر بزرگوار اسلام در پرتو روشنایی آیات قرآن و سخنان گوهر شار خویش با حمایت از آبرو و حیثیت و حفاظت اموال مسلمانان ارشاد می فرماید که برای مسلمان حرام است که خون مسلمانان را به ناحق بریزاند و مال آنان را به تاراج بکشاند و آبرو و حیثیت برادر خود را بریزاند: پس این مفهوم این حدیث پیامبر بزرگی برای تمام جهان بشریت می باشد.

گروه های تروریستی و دشمنان مردم مسلمان و مظلوم افغانستان با استفاده از نام اسلام و جهاد بار دیگر شهر کابل و نواحی مختلف ان را با انفجارات، و بقیه ماین های مقناطیسی(چسپکی) و راکت پراگنی های بی هدف مورد حمله قرار دادند که به اثر آن ده ها هموطنان ملکی و بی گناه ما شهید، معیوب، معلول و زخمی گردیدند و ده ها خانه به محلات مسکونی هموطنان بی گناه ما تخریب گردید.

گروه های تروریستی باید بدانند که با انجام اعمال ناروا، ضد انسانی، ضداسلامی و ضد اخلاقی و جفای بزرگی که در حق ملت مسلمان و مستضعف افغانستان مرتکب می شوند، مورد خشم و غضب خداوند بزرگ قرار گرفته و در آخرت جهنم و عذاب بزرگ برای آنان خواهد بود.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply