پاکستان دستگیر تروریزم یا تروریزم در خدمت پاکستان؟

توفیق عظیمی

0 836

با گذشت هر روز رابطه و همفکری بودن نظامیان کشور پاکستان باتروریستان در منطقه بخصوص در افغانستان برتمویل، تجهیز و تسلیح مخالفان مسلح و سایر نیروهای شورشی و بنیادگرا با توجیه نمودن عملکردهای دهشت افگنانه، غیرانسانی، غیراسلامی و مداخلات سازمان یافته شان در رقم زدن ناآرامی و عدم ثبات کشورهای همسایه به بازی های کثیف استخباراتی و دست های آلوده شان ادامه داده و در تازه ترین مورد عمال تبلیغاتی سازمان استخبارات متخاصم منطقه و دست های پیدا و پنهان سازمان یافته تلاش دارند تا آتش تفرقه و جدال قومی و سیاسی را میان مردم افغانستان و رهبران احزاب و سازمان های سیاسی و مدنی شعله ور تر سازند،دشمنان عملآ آخرین توانایی شان را برای رقم زدن حوادث خونبار و مدهش یکی بعد دیگر به هدف ایجاد درز و فاصله میان دولت مردم و خدشه دار ساختن وحدت سیاسی و قومی مردم افغانستان به کار می گیرند که همواره برنامه های شیطان صفت شان برملا می گردد که هموطنان باید از هوشیاری کامل کار بگیرند تا روابط برادری بین اقوام مختلف و علمای این کشور برهم نخورد .

این درحالیست که حکومت افغانستان همواره از مداخلات مستقیم و استخباراتی پاکستان در امورات کشور انجام حملات تروریستی در کشورهای مختلف دنیا شاکی بوده و خواستار توقف تمویل و تجهیز گروه های هراس افگن توسط آن کشور گردیده است، که ( استراتژی جدید ترامپ به نمایندگی کشور آمریکا درقبال افغانستان حمایت اش را از این کشور ادامه خواهد داد و دشمن رانیزازبین می بریم. ما طالبان و تروریستان را سرنگون ساخته وآنهارا اجازه تسخیر دوباره افغانستان را نخواهم داد و برای شان فرصت دهشت و وحشت بیشتر در خاک آن کشور امکان پذیر نیست . ما رویکرد طرز برخورد ما را با پاکستان تغییر داده در قبال حمایت پاکستان از تروریزم خاموش نمانده تداوم حمایت از تروریزم آن کشور را متضرر خواهد ساخت. نفع پاکستان در حمایت از دولت افغانستان خواهد بود. در گذشته ما برای پاکستان میلیون ها دلار پرداخت کردیم اما آنها همان گروه های را حمایت و تقویت کردند که ما به آنها در مبارزه هستیم و همچنان از هندوستان بسیار مخلصانه سپاسگزاری می کنیم که مارا در همکاری به افغانستان در امر صلح و بازسازی کمک صادقانه کردند و ما خواهان دوام آن هستیم ).

بنـاء پیشنهاد من منحیث یک شهروند به مردم مسلمان و متعهد آن است که در برابر توطئه ها و دسایس بیگانگان مثل همیشه ایستاده گی نموده و نگـــذارند تا دشمنان صلح و ثبات کـــشور، آتـش جنگ و ناامنی را شعله ور سازنـد، از همه هموطنان مسلمان ما کامـــل اقشار مختلف تـوقــع می رود تـا با ازدیاد پیشبرد همکاری های صادقانه و هـمه جانبه شان با نیروهای امنیتی کشور دین انسانی و وجدانی شان را اداء نموده دفع و ترد دشمنان اسلامیت و انسانیت ( طالبان و داعشیان) با قوت های امنیتی افغان همکاری موثر شان را ادامه دهند.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply