پاکستانی ها کور خود و بینای دیگران اند

توفیق عظیمی

0 1,090

حامدالحق فرزند مولانا سمیع الحق جهاد را در افغانستان جایز می داند و می گوید، که حکومت افغانستان باید به طالبان تسلیم شود تا اینکه در آنجا یک نظام شرعی بوجود بیاید. من به ملایان اکوړه خټک چند سفارش دارم. در یک کیلومتری مدرسه اکوړه خټک سینمای سکسی نوشار موقعیت دارد و فلم های مزخرف و سکسی در آنجا به نمایش گذاشته می شود؛ سینمای شمه، فردوس و هزارها سینمای دیگر در آنجا فعالیت دارند. در پهلو و روبروی مسجد لاهور دختران پنجابی بصورت علنی تن فروشی می کنند. در هوتل های مجلل پنجاب و کراچی نوشیدن شراب عادی است و دخترهای نرم و نازک با دستان سفید شان خدمتکار مهمانان هستند. در شهر اسلام آباد و شهرهای بزرگ پاکستان فاحشه خانه ها زیر نام مهمانخانه فعال شبانه روزی دارند  که اکثر ملاهای پاکستانی در مهمان خانه ها به معیشت شبانه روزی میپردازند. در زمان طالبان، مجاهدین عرب شما را در مقابل پول به آمریکا فرستادند. در ماه مبارک رمضان، در شهرهای لاهور و کراچی علنأ روزه خورده می شود و آشکارا می گویند، که پتان جانی، رمضان جانی.

قانون اساسی افغانستان را افغانها به دست خودشان ساخته اند اما قانون اساسی شما ساخت دست انگلیسی ها است. احمدشاه بابا به شما راه و روش مسلمان بودن را آموختاند ، تهداب و بنیانگذار شما قائد اعظم است که نماز را یاد نداشت و در مورد نماز گفته بود که نماز یک ورزش خوب است. اکثر از سیاستمداران و فرماندهان نظامیان پاکستان قادیان هستند، کسانی که از ختم نبوت منکر اند و غلام محمد قادیانی نخستین پاکستانی بود که ادعای پیغمبری کرده بود. آن روز که ما امارت طالبان را به کمک ناتو سرنگون ساختیم، برای ما گفتید، از همه اولتر پاکستان بود که نظام امارت طالبان را سرنگون ساخت و امروز که با آمریکا توافق نامه به امضا رسانده اند، می گویید که قرارداد با امریکا از قرآن وسنت مقدس است. ما تأکید به کار شیوه مذاکرات میان افغانان را به اساس احکام قرآن و سنت داریم اما گروه طالبان تأکید به اساس توافق نامه دوحه دارند.

حالا حامد الحق و ملایان مدرسه حقانی میگویند، جهاد در کجا و برخلاف کی فرض است؟!

الحق للقريب ثم للبعید، ترجمة: حق اولویت از خود است.  و انذر عشیرتک الاقربین! ترجمه: نخست خودتان را مسلمان کنید؛ ما افغانها منحیث یک قوم مسلمانان بودیم و هستیم.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply