بازداشت عاملان حمله بر پوهنتون کابل و روابط شان با طالبان

توفیق عظیمی 

0 958

پس از روزها سعی و تلاش امنیت ملی هسته های‌ترور و خشونت افرین به دام افتاد، مردمیکه چشم براه دستگیری این گروهک های آدمکش بودند نوید خوبی است به ایشان که هیچ قاتل و آدمکشی از چشم قانون بدور نخواهند ماند.

با آنکه گروه تروریستی و بدنام داعش مدعی این جنایت بود اما همه ای گروهک های سفاک به شمول طالب ،حزب تحریر و داعش شریک این جنایت اند.اینها تسلسل یک دیگر اند.

طراح این جنایت عادل فرزند عارف است که دانشجوی شرعیات می‌باشد.بواسطه ثناه الله به دام شبکه بی رحم و خون ریز حقانی می افتد.تا اینکه این جنایت حولناک را رقم میزند.

اینها چقدر از باورهای و عقاید مردم بی رحمانه سوه افتاده می نمایند.اینها دین را به خدمت گرفته اند تا اینکه خود در خدمت دین باشند.هر خباثت و جنایت شان را توجیه دینی می‌کنند.به حکم دین اینها در رده خوارج اند که جز خون ریختن و آدم کشتن چیزی دیگری عطش آنها را سیراب نمی کند.

 به اعتراف این قاتل برایش گفته شده بود کاری انجام دهید که حکومت زیر فشار بیاید.و مردم از آن فاصله بگیرند.حمله به نظامیان و تاسیسات نظامی ممکن نیست.افراد بی گناه و مظلوم را نشانه گیرند. این آدم کشان کور خوانده اند و مردم را احمق فکر کرده اند که مردم هیچ محاسبه ای ندارند.

طالب با جنایاتش محبوب القلوب شان میگردد. بیست سال محکی بود به کارکرد طالب و شعارهای دروغین و منافقانه این فرزندان ناخلف ای اس ای. اینها از یک طرف در میزمذاکره نشسته اند و سوی هم دست به این گونه جنایت میزنند.

هماهنگ کننده این جنایت عادل مسکونه اصلی پنجشیر است که خانواده اش در پلچرخی زنده گی میکند.جنایتکار قوم زبان و مذهب ندارد انچه مشترک همه ای این سیاه دلان است کشتن و قساوت قلبی اینهاست.

به گفته مردم محله ای شان که او سه سال میشد لادرک بود و آوازه بود که برای جنگ و تعلیمات بیرون رفته است.او میگوید که اسلحه را از شبکه بدنام حقانی از ولایت خوست بدست آوردند و هدایت برایشان توسط سفاکی بنام ثناوالله داده میشد.

مردم ما بیشتر از این از نهادهای امنیتی انتظار دارند تا هویت این سیاه رویان را فاش و بساط اینها از شهر برچینند.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply