در مورد پاکستان بیشتر بدانید

عارف نظری

0 844

 کشور پاکستان، پس از  تایلند و فیلیپین، بزرگترین مرکز فحشا در جهان است .

روزنامۀ آلمانی “دی ولت” با انتشار گزارشی دربارۀ رشد تجارت جنسی در پاکستان نوشته است که این کشور با گذر از تایلند و فیلیپین به اولین مقصد تجارت جنسی ارزان در دنیا تبدیل شده است و مراکز اینگونه فعالیت ها در اصلی ترین خیابان های هیرامندوی، در مرکز پنجاب پاکستان، قابل دسترسی است.

هیرا مندی به معنای «بازار الماس» محله‌ای است در شهر لاهور که دست‌کم، از سیصد سال پیش در آن پایکوبی و آوازخوانی زنان و بازار سکس و تن‌فروشی آزاد بوده‌است.

روزنامۀ “دی ولت” گزارش داده است که اکنون خانه های فحشای کوچک و سالن های ماساژی که خدمات جنسی هم ارائه می کنند، در سراسر ایالت پنجاب کشور پاکستان گسترش یافته اند.

آمارها نشان می دهد که به ازای هر 10 هزار نفر 52 فاحشه در پاکستان وجود دارد، در حالی که این عدد در تایلند 45 است.

با وجود آنکه برخی افراد وجود باشگاه های شبانه و مراکز فحشا را به خاطر حضور سایر اقلیت های قومی و مذهبی و نیز تعداد زیادی گردشگر خارجی در این کشور توجیه می کنند، اما این مسأله چالش های زیادی برای دولت و افکار عمومی مسلمانان این کشور ایجاد کرده است. یک تحقیق دیگری که توسط ایمانس واگر در کشور پاکستان صورت گرفته است نشان میدهد که بی بندوباری و فساد اخلاقی از طریق افزایش تعداد خانه های شخصی فحشا توسط باندهای تبهکار در این کشور گسترش یافته است.

در این میان، صاحب نظران معتقدند که وضعیت فرهنگی نابسامان پاکستان در این زمینه، نتیجۀ سیاست توسعۀ این کشور، بر اساس الگوی غربی، در سال های اخیر است.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply