سایت افغان – جرمن در خدمت تروریزم دولتی

دوکتور م، عثمان تره کی 

0 903

دوکتور م، عثمان تره کی                                                                                     ۲۴/۱۲/۲۰۲۰

با پیشرفت پروسه صلح اوباشان مولود تجاوز، جنگ، نفاق و برادر کُشی، آینده خود را در خطر میبینند. کاروان  آسیب پذیر و زخم خورده صلح معروض به حملات  شیطانی گروه هائی شده است که طی ده ها سال از خون هموطنان تغذیه کرده اند.

در اخیر سال ۲۰۱۸ م در اوج پخش خبر مذاکرات سری میان امریکا و طالبان از یک منبع موثق در کابل اطلاع رسید که امنیت ملی  کابل شبکه فعال تبلیغاتی در فیسبوک، یوتوب و سایت های انترنتی برای خفه کردن صدای صلح  ایجاد کرده است. برخی از سایت های انترنتی را در بدل پول خریده است ( به سایت افغان – جرمن یکصد هزار دالر پرداخت شده است ). من  با شنیدن خبر فساد در سایت افغان جرمن  ګرچه همکاری قلمی خود را با آن قطع کردم. اما  تا همین تازگی ها خبر خرید و فروش سایت های انترنتی را  زیاد جدی نمیگرفتم. تا اینکه چندی قبل خبر مشابه در سلسله معاملات ضد ملی اداره ارگ به مطبوعات و مدیا درز کرد. به این معنا که اداره کابل برای ابقای خود در حاکمیت از حساب پول گدایی مردم افغانستان مبلغ یک و نیم ملیون دالر برای کامپاین انتخاباتی ترمپ فرستاده است. شنیدن این خبر بمن فوراً  موثق بودن خبر قبلی خرید و فروش سایت های انترنتی را تداعی کرد.

از مدت ها به این سو به حساب تقسیم کار اورگان های امنیتی کابل در درون افغانستان طبق یک پروگرام منظم، شخصیت های هواخواه صلح را یکی پی دیگری حذف فزیکی میکند. در بیرون کشور به سایت های مانند افغان – جرمن که از نزدیک با شبکه های جاسوسی درونی و بیرونی ارتباط دارد وظیفه « ترور شخصیت » کسانی سپرده شده است که در موضع دفاع از صلح قرار دارند.

طبق قرار داد، سایت افغان – جرمن مضامین وارده را از فیلتر سانسور حکومت کابل میگذراند و بار ها از موضع کوچه و بازار با بی بند و باری به پاچه طرفداران صلح دهن انداخته است.

افغان – جرمن در شراکت با حکومت جنگسالار، فاسد، کاواک و بیواک کابل پروگرام منظمی را برای ایجاد زمینه های نو ادامه خونریزی و دادن پهنای بیشتر به قبرستان ها روی دست دارد.

هیأت اداری عقده مند، بی هرزه و بی منطق افغان – جرمن در تلاش ضد صلح، مخالف کشانیدن طالبان در پروسه صلح است. افغان – جرمن  با مخالفت در استقرار یک مرحله انتقالی گذار از جنگ به صلح میخواهد طالبان تا ابد در دست کشور های مداخله گر در موضع جنگی باقی بماند. هر روز به شمار کشته ها افزود شود. این موضع ضد ملی، اداره سایت افغان ـ جرمن را در ردیف یک گروه محرک جنگ، خائن، جنایتکار جنگی و مستوجب مجازات قرا میدهد.

به هیأت اداری سایت ضد منافع ملی و گمراه افغان – جرمن باید گوشزد کرد که  میتواند زیر نشه پول چند روز دیگری به دوندوره دیگران چپ و راست برقصد. به این و آن حمله ترورستی کند، اما جلو  طلوع آفتاب حقیفت و حلول روز حساب و کتاب را هیچگاهی گرفته نخواهد توانست.

صلح نه تنها به خواست مردم و مخالفین مسلح بلکه به حکم همان ارباب بیرونی ایکه شما  برای ابقای قدرت خود در پا بوسی آن کمر شکستانده اید آمدنی است. در چُرت پیدا کردن پطلون های چرمی بیفتید. « پایان »

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply