طالبان نه رضای خدا و نه از خلق خدا را می خواهند

عارف نظری

0 633

بیست سال پیش هنگامی که طالبان قدرت را در دست داشتند آنچه را که برای مردم می خواستند برای خود نمی خواستند دلیل آن این بود که طالبان نمی توانستند آنچه را که می خواستند انجام دهند یا بالای مردم آن را به جبر تطبیق می کردند یا سعی به خرچ می دادند آن را تطبیق کنند به عنوان مثال امرو بالمعروف و نهی آن المنکر به مردم اجازه گوش دادن به موسیقی را نمی دادند و به آن های که تخلف می کردند مجازات های مختلفی می دادند اما برعکس آنها خود موسیقی و نوارهایی را که از مردم جمع آوری می کردند آنها را در تیپ هایشان گوش میکردند، این یکی از نمونه های دوره حاکمیت این گروه بود، هزاران مثال وجود دارد که طالبان بالای مردم تطبیق می کردند اما خود آنها اینگونه نبودند مانند همجنس گرایی، در زمان رژیم طالبان و پیامدهای آن ده ها نفر به جرم همجنسگرایی کشته و یا مجازات سخت دیده اند، اما همجنس گرایی در همه نهادها و مراکز طالبان رایج بوده و هست و جرم گناه و رذیله محسوب نمی شود.

این سخنان و این مقدمه را من برای نوشتم تا آگاهی ام را با شما شریک بسازم، استخبارات پاکستان اخیراً عکسهایی از رهبر تیم مذاکره کننده طالبان را با اطلاعاتی مبنی بر مدل سازی عایشه حکیم در پوهنتون پاکستان و کار به عنوان مدل با یک شرکت منتشر کرده است.

طالبان در دوران حکومت خود اجازه مکتب رفتن دختران را در افغانستان نمی دادند، اما آنها به دختران خود آموزش های غیر اسلامی را می آموزند که با فرهنگ یا اسلام ما سازگار نیست.

شاید دیده باشید که دختران رهبران دیگر طالبان در بهترین پوهنتون های جهان تحصیل می کنند یا از آنها فارغ التحصیل شده اند اما دختران افغان ها حتی اجازه رفتن به مکتب را ندارند چی یک پسر با دختری در یک صنف درس بخوانند، در بسیاری موارد حتی طالبان ساختن مکاتب را ممانعت می کنند تعمیر مکاتب را می سوزانند ویا آنها را تخریب می کنند سپس آن را جهاد و اسلام می نامند.

اما در پاکستان سندها و شواهد نشان می دهد که تمام رهبران و فرماندهان طالبان دختران شان تحصیلات عالی دارند کار و تجارت می کنند و منافع پاکستان را تامین می کنند اگر یکی از رهبران یا فرمانده طالبان و یا اقارب شان بر خلاف منافع پاکستان عمل کنند، همه اینها توسط این اسناد ها تهدید می شوند که همه را یکی یکی با چنین اسناد و اطلاعاتی منتشر خواهد کردند.

تاکنون هیچ کس حتی طالبان از دختر مولوی عبدالحکیم مطلع نبوده که وی یک مدل است و نامبرده در یک شرکت مدل سازی پاکستانی کار می کند.

اما اکنون که استخبارات پاکستان این موضوع را اعلام کرده قطعاً قضیه ای در پشت آن وجود دارد طالبان فقط برای منافع شخصی خود از اسلام استفاده می کنند و هیچ هدف دیگری وجود ندارد آنچه اسلام منع می کند انجام می دهند آنها کارهای خود را انجام می دهند که اسلام را نام بد می کند.

طالبان در دین افراط می کنند به دنبال راه های سخت هستند که مردم از زندگی خسته شوند. شما دختران زیادی را مشاهده خواهید کرد که از خانواده رهبران طالبان خواهند بود و در جهان با لباس های نیمه برهنه ظاهر می شوند بسیاری به این نظر اند که طالبان دین و جهاد را به عنوان ابزاری مورد استفاده قرار می دهند آهسته آهسته حقایق برملا خواهد شد.

د دعوت رسنیز مرکز ملاتړ وکړئ
له موږ سره د مرستې همدا وخت دی. هره مرسته، که لږه وي یا ډیره، زموږ رسنیز کارونه او هڅې پیاوړی کوي، زموږ راتلونکی ساتي او زموږ د لا ښه خدمت زمینه برابروي. د دعوت رسنیز مرکز سره د لږ تر لږه $/10 ډالر یا په ډیرې مرستې کولو ملاتړ وکړئ. دا ستاسو یوازې یوه دقیقه وخت نیسي. او هم کولی شئ هره میاشت له موږ سره منظمه مرسته وکړئ. مننه

د دعوت بانکي پتهDNB Bank AC # 0530 2294668 :
له ناروې بهر د نړیوالو تادیاتو حساب: NO15 0530 2294 668
د ویپس شمېره Vipps: #557320 :

Support Dawat Media Center

If there were ever a time to join us, it is now. Every contribution, however big or small, powers our journalism and sustains our future. Support the Dawat Media Center from as little as $/€10 – it only takes a minute. If you can, please consider supporting us with a regular amount each month. Thank you
DNB Bank AC # 0530 2294668
Account for international payments: NO15 0530 2294 668
Vipps: #557320

Leave A Reply